Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از امدادرسانی به هزار و ۱۶۴ مورد حادثه در ۱۰ ماه گذشته خبر داد وگفت: امدادگران و نجات‌گران این جمعیت در این مدت به ۱۱ هزار و ۱۶۲ حادثه‌دیده، خدمات امدادی ارائه کرده و جان ۴۴۹ تن را نجات دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حسین درویشی به تشریح جزئیات عملیات‌های امداد و نجات و خدمات ارائه شده این جمعیت به حوادث مختلف در سطح استان در 10 ماه گذشته پرداخت و اظهار داشت: امدادگران در این مدت به یک هزار و 164 مورد حادثه امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 561 مورد از حوادث 10 ماه گذشته جاده‌ای، 86 مورد شهری و 194 موردکوهستانی بوده، بیان کرد: از مجموع این حوادث، 4 مورد برف و کولاک، 80 مورد سیل و آب گرفتگی، 5 مورد ریزش آوار، 15 مورد زلزله، 9 مورد صنعتی و کارگاهی، 13 مورد دریایی و ساحلی، 103 مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، یک مورد مناسبتی، 2 مورد طوفان و 91 مورد نیز در قالب خدمات حضوری بوده است.

ماموران اورژانس فارس در حین انجام ماموریت مصدوم شدندمُهر کمبود بر دفتر اورژانس فارس؛ تصادفات همچنان قربانی می‌گیردرئیس مرکز پیش‌بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه: زمان رسیدن اورژانس به صحنه حادثه 13.4 دقیقه است

درویشی با بیان اینکه در این مدت 11 هزار و 162 تن حادثه دیده اند، تصریح کرد: از این میان 113 تن در برف و کولاک، 5 هزار و 772 تن در سیل و آب‌گرفتگی، یک هزار و 604 تن در جاده، 9 تن در ریزش آوار، 348 مورد در کوهستان و 608 نفر نیز در محدوده شهری حادثه دیده اند.

وی افزود: همچنین 114 تن نیز از خدمات حضوری، 2 هزار و 415 نفر در زلزله، 9 تن در طوفان، 9 تن در ریزش آوار، 10 نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، 16 تن در حوادث ساحلی و دریایی، 144 نفر نیز در آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها از خدمات جمعیت هلال احمر فارس بهره‌مند شدند.

درویشی در ادامه به خبرنگار تسنیم گفت: در مجموع این حوادث 449 تن نجات یافتند که 323 تن به مراکز درمانی منتقل و 126 تن نیز سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در جمع‌بندی نهایی گفت: در مجموع یک‌هزار و 368 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث اعزام شدند و از  5 هزار و 96 نفر نیروی عملیاتی و 691 دستگاه آمبولانس نیز در همین راستا استفاده شد.

انتهای پیام/ 424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جمعیت هلال احمر حادثه دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت