Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:46:19 GMT

تهران| کشف حدود ۷۰۰۰ دستگاه ماینر از یک آپارتمان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۵۹۹

تهران| کشف حدود ۷۰۰۰ دستگاه ماینر از یک آپارتمان

رئیس پلیس  امنیت اقتصادی تهران بزرگ  از شناسایی محل دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)  و کشف ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه  ماینر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف حدود هفت هزار دستگاه ماینر در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای مبنی بر دپو و نگهداری دستگاه‌های  استخراج  ارز دیجیتال (ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، مردی با تأسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده‌سازی و بهره‌برداری 6 هزار و 984 دستگاه  ماینر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر هشت جاده کرج شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالاها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازدید و بازرسی از محل تعداد 6 هزار و 312 دستگاه ماینر نصب شده و تعداد 672 دستگاه ماینر آماده نصب نیز کشف شد.

به گفته گودرزی،  تا اخذ نظریه کارشناسان توسط اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر) ، شرکت فنی و مهندسی پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: هیچ راه رایگان و بدون زحمتی برای کسب درآمد از این طریق وجود ندارد وک سب درآمد از طریق "بیت کوین" مستلزم زمان و پول برای خرید دستگاه و تجهیزات و البته کسب تجربه است و باتوجه به غیرقانونی بودن استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه‌های ماینر در ایران، این نوع کسب درآمد ممنوع اعلام شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شناسایی 9 مرکز استخراج "بیت‌کوین" در سیستان و بلوچستان/ 197 ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس امنیت اقتصادی دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم