Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در حوزه راهسازی، مسکن مهر، بیمارستان، رونمایی از اسناد جاده ها و طرح های بازآفرینی شهری برای بهره برداری آماده شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال، ۴۰ کیلومتر پروژه راهسازی در قالب کریدور بزرگراهی غرب کشور و محورهای منتهی به پایانه های مرزی، ۹۲۵ واحد مسکن مهر، بیمارستان ۹۶ تختخوابی تکاب، پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و بخشداری حاجیلار به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: بازشماری منابع سازمان ملی زمین و مسکن به تعداد ۱۱ هزار  ۹۱۸ واحد و اخد اسناد تک برگی به تعداد یک هزار و ۴۳۷ فقره و همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر ارومیه به همراهی ۲ خانه محله در ارومیه و میاندوآب در قالب طرح های بازآفرینی شهری از دیگر طرح های افتتاحی دهه فجر امسال در استان است.

حمزه لو با اشاره به اینکه راه، اصلی ترین زیرساخت توسعه به ویژه در آذربایجان غربی است، اظهار کرد: در حال حاضر برای توسعه استان به ویژه در حوزه تجارت برون مرزی، بهبود وضعیت راه ها بسیار ضروری بوده و اصلی ترین نیاز استان به شمار می رود.

وی تاکید کرد: تکمیل کریدور شمال – جنوب و همچنین مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی در مرزهای بازرگان، رازی، سرو و تمرچین از جمله مهمترین اقداماتی است که باید در راستای توسعه راه های آذربایجان غربی اجرایی شود.

وی گفت: با وجود منابع مالی محدود، اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه راه های استان به ویژه در حوزه کریدور شمال – جنوب انجام شده ولی همچنان نیاز استان در این حوزه بسیار بالاست.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی نزدیک به ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.

دهه فجر از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی توسعه ایران سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی ارومیه اختصاصی ایرنا مسکن مهر میاندوآب دهه فجر پروندهٔ خبری رایحه ماندگار تدبیر در آذربایجان‌غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی توسعه ایران سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی توسعه ایران سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی ارومیه اختصاصی ایرنا مسکن مهر میاندوآب دهه فجر اخبار کنکور آذربایجان غربی دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ماه گذشته تعداد ۲۷۲ میلیون و ۷۶ هزار و ۹۸۴ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام ‏شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر یک هزار و  ۲۳۶ میلیارد ریال در تالار منطقه‌ای بورس استان مورد ‏معامله قرار گرفت، که ۴۹ و نیم درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است‎.

وحید جوادی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته در تالار منطقه ای بورس استان ۱۰ کارگزار از ۱۳ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و ‏حق تقدم بیش از ۲۳۰ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، که تالار اختصاصی شرکت ‏کارگزاری سرمایه و دانش با بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال معامله در فروردین ماه توانست ۳۲ و نیم درصد از ‏کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد. 

به گفته وی در فروردین ماه سهام ‏شرکت پتروشیمی نوری با بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال معامله، ۱۷ درصد ارزش کل معاملات تالار ارومیه ‏را به خود اختصاص داد‎. ‎

 مدیر تالار بورس آذربایجان غربی افزود: شاخص کل در بازار بورس نیز با ۱۳  هزار و ۱۲۲ واحد افزایش در مقایسه با اسفند ماه گذشته به ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ ‏واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۵۲ واحد کاهش به رقم ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی