Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، طی چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از سیلی زدن یک نماینده به صورت یک سرباز وظیفه پلیس راهور داشت. انتشار این فیلم در فضای مجازی با بازتاب‌های بسیاری همراه بود به گونه‌ای که منجر به جریحه دارشدن احساسات عمومی شد.

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در این زمینه گفت: لازم است از دستگاه قضایی و قاضی پرونده تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتظار می رود با رسیدگی دقیق موضوع شاهد اجرای قانون و عدالت باشیم.  

وی ادامه داد: پلیس راهور ناجا در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم شریف ایران اطمینان می دهد تحقق آرمانهای مقدس این انقلاب مردمی که رفع ظلم و حاکمیت قانون در تمام شئون اداره جامعه است، سرلوحه ماموریت های این پلیس قرار داشته و ناملایمات و نامهربانی ها بر اراده پولادین سفیدپوشان عرصه نظم و انضباط ترافیکی تاثیری ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: پلیس راهور ناجا اعتقاد راسخ دارد اجرای دقیق قوانین و مقررات از جانب یکایک شهروندان به ویژه مسئولان، مجریان و وکلای ملت در جهت منافع همگانی و احقاق حقوق جمعی شهروندان است و قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که به اعتبار اعتماد مردم بر مصدر قانونگذاری تکیه زده اند قانون شکنی یا انحراف از قانون و ظلم و تعدی به مجریان قانون را از جانب هیچ فردی حتی وکلای ملت(که خود مظهر قانونمداری اند) جایز ندانسته و پیام اخیر رییس محترم مجلس شورای اسلامی را درباره رفتار یکی از نمایندگان مجلس با سرباز وظیفه شناس  راهنمایی و رانندگی  در همین راستا ارزیابی می کند.

هادیانفر اظهار داشت: پلیس حمایت همه‌جانبه از یکایک کارکنان قانونمدار و وظیفه شناس خود به ویژه سربازان، درجه داران و افسران و کارکنان خود  را که ارزشمندترین لحظات زندگی  خود را وقف خدمت به هموطنانشان کرده اند و در سخت ترین شرایط اجرای قانون و اعتلای نظم و انضباط را عهده دارند بر خود فرض دانسته و از هیچ تلاشی برای احقاق حق آنان در هر درجه و جایگاهی که باشند فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: همه در برابر قانون مساوی بوده و جایگاه افراد و مناصب دولتی یا حاکمیتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی و قانون شکنی باشد. لذا اجرای قانون همواره در اولویت سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات اجرایی این پلیس قرار دارد. در این مجال فرصت را مغتنم شمرده از حس انسانی و اسلامی همه هموطنان در حمایت از این سرباز وظیفه‌شناس تقدیر و تشکر می کنم و تا حصول نتیجه این حادثه راکه باعث تکدر خاطر همکاران خدوم ما و مردم عزیزمان شده، پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 581089 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر حوادث ایران پلیس راهور ناجا سرباز وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین سردار تیمور حسینی افزود: جریمه راننده‌ای که از مواد روان‌گردان استفاده کرده باشد حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

کد خبر 841010 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه پلیس راهور - جاده‌ها جريمه پليس راهور

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • توقیف ۱۶۸ خودروری متخلف در کردستان
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا