Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد صالحی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حکم خلع ید چهار هزار و ۲۶۱ مترمربع از اراضی موقوفه استان کرمانشاه صادر شده است.

وی با اشاره به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریالی این اراضی موقوفه‌ای افزود: این اراضی مربوط به موقوفه کوثر اهل بیت (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: زمین مذکور پنجاه سال در تصرف اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بوده که با پیگیری‌های انجام شده حکم خلع ید آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، روز گذشته پنجم بهمن ماه مراحل پی کنی و احداث دیوار در بخش اجرای حکم آغاز شد.

کد خبر 5130196

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان اوقاف و امور خیریه فنی و حرفه ای اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز دهه فجر گرگان بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه قوه قضاییه شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم و نباید وارد زمین دشمن شویم، زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را نباید وارد آن کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات وعده صادق در خصوص وظیفه ملت در برابر این اقدام سپاه پاسداران، اظهار کرد: باید جلوتر از دشمن حرکت کنیم، اما این حرکت نباید جلوتر از مقام معظم رهبری و فرماندهان شجاع باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری نسبت به سناریو رسانه‌های بیگانه، افزود: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم، نباید وارد زمین دشمن شویم و زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را وارد آن کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمین بازی دشمن جای نماز، انصاف، جوانمردی و صداقت ندارد و به طور قطع ما در این زمین شکست خواهیم خورد.

صحرایی تصریح کرد: شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این‌ها را یادمان هست و فریز شدن رسانه‌های آن‌ها را در همان سال شاهد هستیم، کسی باور می‌کرد آن‌ها که سال‌ها با تمام توان فریاد می‌زدند «مشکل جمهوری اسلامی موی زنان است» خودشان بیش از ده سال است در مو، پیچ خورده‌اند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما در حال حاضر باید برای مردمان کشورهای اسرائیل، کانادا، فرانسه، آلمان، آمریکا و اردن سوال ایجاد کنند که از سران خود بپرسند به کدام اصول، قول، قطعنامه و نهادهای حقوق بین‌الملل معتقد هستند؟.

کد خبر 745385

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد