Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:06:42 GMT

سیمئونه: فقط باید بازی به بازی پیش برویم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۸۵۴

سیمئونه: فقط باید بازی به بازی پیش برویم

با وجود افزایش فاصله اتلتیکو مادرید در صدر جدول با رئال مادرید به 7 امتیاز، سرمربی این تیم خونسردی خود برابر شانس قهرمانی در لالیگا را حفظ کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می گوید که با وجود پیشتازی در لالیگا، خونسردی خود را در برابر شانس قهرمانی این تیم حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتلتیکو با اقتدار از رقیب همشهری خود، رئال مادرید پیش است و یک بازی هم از شاگردان زیدان کمتر انجام داده است.

گل های ژوائو فلیکس، لوییز سوارز و آنخل کوره‌آ سه امتیاز حیاتی را برای اتلتیکو در پیروزی 3-1 دیشب برابر والنسیا به ارمغان آورد، اما سرمربی آرژانتینی اتلتیکو قصد ندارد زود نتیجه گیری کند.

 

 

سیمئونه پس از این برد شیرین گفت: "ما تنها به بازی بعدی مان برابر کادیز فکر می کنیم و به فکر پیشرفت در تک تک جلسات تمرینی مان هستیم.

ما به بازی هایی که در پیش داریم نگاه می کنیم و دنبال این هستیم که ببینیم چطور می توانیم بهتر شویم.

در نیمه اول عملکردمان به ضرر ما تمام شد، اما بعد در نیمه دوم خوب بازی کردیم و شروع کردیم به آزار دادن والنسیا. بهترین راه در این لحظه این است که ما بازی به بازی پیش برویم."

 

شاگردان سیمئونه که پیش از این از کوپا دل ری حذف شده اند، حالا فرصت استراحت خواهند داشت.

ماه بعد و در تلاش برای عقب نگاه داشتن رئال مادرید،  اتلتیکو بازی های حساسی در پیش خواهد داشت که طی آن ابتدا میهمان کادیز خواهند بود و بعد در خانه به مصاف سلتاویگو می روند و سپس به گرانادا و لوانته سفر می کنند.

در این میان اتلتیکو مادرید دیدار برابر چلسی در چمپونزلیگ را نیز در پیش دارد.

والنسیا دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند