Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:08:04 GMT

مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟/عکس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۱۵۸

 اگر لیست تیم ملی فوتبال زنان در رده‌های پایه را رصد کنید، نگین زندی از آن دسته بازیکنانی بوده که از همان رده نونهالان خود را به تیم ملی با توانایی‌های خود تحمیل کرده و در عرصه ملی به شکلی پلکانی رشد داشته است و تجربه بازی در تیم‌های ملی زیر 15 سال، 16 سال و 19 سال را در کارنامه خود دارد؛ کشف نیلوفر اردلان در فوتبال زنان که حالا به ستاره شماره یک ذوب‌آهن در فصل جدید بدل شده و شاگردان مژگان مدایم‌زاده را در گروه مرگ و در کنار سپاهان و شهرداری بم، به صدر جدول گروه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنی در رفت و برگشت دربی اصفهان مقابل سپاهان، گلزنی به هیات فوتبال البرز و شاهکار این هفته زندی در تقابل با همیاری آذربایجان غربی و هت‌تریک در گلزنی؛ کارنامه‌ای درخشان برای بازیکنی که تنها 17 سال دارد و نوید روزهای خوب برای فوتبال زنان را می‌دهد. زندی با قد و قامتی کوتاه، تکنیک ناب و سرعت بالایی دارد و همبازیان او، نگین زندی را مهدی قایدی خطاب می‌کنند. مهاجم ریزنقش استقلال که این روزها به مهره طلایی آبی‌پوشان بدل شده است.

مهاجم ایذه‌ای ذوبی‌ها تا پایان هفته هشتم 6 گل زده و همچنان تشنه و بی‌تاب گلزنی است تا بتواند تیمش را به مرحله  پلی‌آف برساند؛ روزهای خوب نگین زندی در اصفهان با ذوب‌آهن یک قهرمانی کم دارد و چه بسا درخشش نگین زندی شاگردان مدایم‌زاده به جام قهرمانی امسال لیگ برتر فوتبال زنان برساند؛ رویایی بزرگ و دست‌یافتنی برای زندی و همبازیان‌اش در ذوب‌آهن. هر چند که رقابت تنگاتنگی میان تیم‌هاست و تکلیف قهرمانی مشخص نیست، اما نابغه سخت‌کوشی چون نگین زندی بدون‌شک تا به اینجای فصل لایق عنوان پدیده فصل 99-1400 لیگ برتر فوتبال زنان ایران بوده است.

251 251

کد خبر 1479700

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

دیگر خبرها

  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟