Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@23:00:13 GMT

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۱۹۶

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

صندوق پالایشی یکم از ۴ نماد پالایشی تشکیل شده است و به زودی قابل معامله در بورس خواهد شد از این رو دانستن قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت ویژه‌ای دارد. ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز دوشنبه ۶ بهمن مشخص شد و آنالیز‌ها توسط کارشناسان نشان می‌دهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پول نیوز، قیمت صندوق پالایشی یکم متشکل از 4 نماد پالایشی است و با توجه به استقبال نسبتا خوبی که در زمان عرصه ETF دوم از آن شده است، پس از آن که صندوق پالایشی یکم در بورس قابل معامله شود، به احتمال زیاد طرفداران خرید و فروش و معامله صندوق پالایشی یکم در بورس زیاد خواهد بود. از همین رو است که قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت زیادی دارد. در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است.

نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز دوشنبه ۶ بهمن را می خوانید.

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۵۸۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۳۹۹ تومان معامله شد.

در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش صندوق دارا یکم به دلیل روند نزولی نمادهای بانکی افت زیادی داشت و به 3 میلیون و 263 هزار تومان رسید.

ارزش صندوق دارا یکم نسبت به هفته قبل حدود 250 هزار تومان افت کرد و حالا ارزش این صندوق در پایین‌ترین سطح خود در 3 ماه گذشته قرار گرفته است.

بعد از عملکرد ضعیف صندوق دارا یکم، صندوق پالایشی یکم نیز عملکردی به شدت ضعیف داشت و حالا حتی به زیر قیمت پذیره‌نویسی رسیده است و این موضوع اعتماد سهامداران نسبت به صندوق‌های دولتی را به شدت کاهش داده است.

این در حالی است که برخی شنیده‌ها نشان از عرضه صندوق دارا سوم در بازار سهام تا پایان سال دارد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه سهام دارا یکم صندوق پالایشی یکم در بورس قیمت صندوق پالایشی یکم ارزش صندوق صندوق دارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با دو هزار و ۷۹۹ واحد افزایش معادل ۳۶ صدم درصد در محدوده ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی، وامید، پارس، نوری و فملی از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های خودرو، وبملت، وتجارت، شتران و رمپنا با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خودر، فولاد، ثشاهد، خگستر و وتجارت هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۱ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
نماد‌های آریا، تجلی، دماوند، توسن و عالیس از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های خاور، انتخاب، کگهر و مادیرا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۲۲ نماد مثبت برابر ۳۹۷ نماد منفی بود. ۷۲ صف خرید مقابل ۳۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۲۵ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۵۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • بازدهی بورس در هفته اول سال ۱۴۰۳
  • خودروسازی که افزایش قیمت در ۱۴۰۳ را کلید زد
  • بازدهی بازارهای مختلف در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟
  • بورس مثبت بسته شد
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟