Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@16:47:51 GMT

کشف 7 هزار دستگاه ماینر از آپارتمانی در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۲۱۰

کشف 7 هزار دستگاه ماینر از آپارتمانی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی محل دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ( ماینر ) و کشف ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف حدود هفت هزار دستگاه ماینر در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای مبنی بر دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، مردی با تأسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده‌سازی و بهره‌برداری 6 هزار و 984 دستگاه ماینر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ماینر های غیرمجاز در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر هشت جاده کرج شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالاها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازدید و بازرسی از محل تعداد 6 هزار و 312 دستگاه ماینر نصب شده و تعداد 672 دستگاه ماینر آماده نصب نیز کشف شد.

به گفته گودرزی، تا اخذ نظریه کارشناسان توسط اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر) ، شرکت فنی و مهندسی پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: هیچ راه رایگان و بدون زحمتی برای کسب درآمد از این طریق وجود ندارد وک سب درآمد از طریق "بیت کوین" مستلزم زمان و پول برای خرید دستگاه و تجهیزات و البته کسب تجربه است و باتوجه به غیرقانونی بودن استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه‌های ماینر در ایران، این نوع کسب درآمد ممنوع اعلام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اقتصادی ارز دیجیتال ماینر اخبار حوادث تهران بیت کوین ماینر ارز دیجیتال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل کرونا تجاوز آزار شیطانی خانواده قیمت فیلم عکس خودکشی تجاوز جنسی پلیس امنیت اقتصادی دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان