Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@23:32:34 GMT

کشف اسلحه جنگی و مواد مخدر در فریمان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۴۹۰

کشف اسلحه جنگی و مواد مخدر در فریمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی فریمان گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری از محورهای این شهرستان به سمت مشهد، ماموران مبارزه با مواد مخدر فریمان در عملیاتی هماهنگ با فرماندهی انتظامی شهرستان زاوه، پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در محور کله‌منار ردزنی و در اقدامی غافلگیرانه پس از تعقیب و گریز متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بازرسی از این خودرو ۵۳ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و ۳ خشاب حاوی ۱۰۷ فشنگ جنگی کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

کد خبر 581096 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی استان خراسان رضوی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی‌ها و آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان و جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت‌ها و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه‌ها می‌باشد و مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان است. 

کاک درویشی گفت: معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه‌ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسؤلان مرتبط با رویکرد دقیق‌تر این موضوع را دنبال کنند.

وی با تاکید بر نقش افرادی که قبلاً در معرض مواد ناشی از مصرف مواد مخدر قرار گرفته و اکنون بهبود یافته اند. نیز گفت؛ استفاده از تجارب این افراد نیز در جهت کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری خواهد داشت.

در این جلسه همچنین کمیته‌های تخصصی با هدف مدیریت هر چه بهتر راهکار‌های مقابله و پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر با تشریح رویکرد و برنامه‌های پیش رو در سال جاری، با تاکید بر برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، مسابقات ورزشی، تئاتر خیابانی، برپایی همایش و نمایشگاه‌هایی با این عنوان به بررسی راهکار‌های بازپروری و توانمند سازی جامعه در جهت آگاه سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان پرداختند.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران