Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم فولاد راور با بیان اینکه فاز نخست کارخانه اول فولاد راور عملیاتی شده است، اظهار داشت: فاز دوم ایجاد این چرخه پس از تولید آهن اسفنجی به‌منظور انجام ریخته‌گری و ایجاد واحدهای فولادی به مرحله اجرا در آمد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: امروز عملیات اجرایی این طرح پس از پیگیری‌های انجام شده و اقداماتی که در وزارت صمت انجام شد، بعد از اخذ مجوز احداث واحد فولادی در شهرستان راور در ادامه فعالیت تولید آهن اسفنجی به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده ظرف 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و حدود 500 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد و تقریبا حدود 600 میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: فاز سوم این طرح نیز که مطالعات آن آغاز شده چرخه بعدی فعالیت این کارخانه است که تولید لوله‌های بدون درز است که کار آن نیز همزمان با آغاز فعالیت‌های فاز دوم آغاز شده و امیدواریم در بازه زمانی حداکثر دو سال و نیم به سرانجام برسد و محصولاتی کاملا صادراتی دارد.

پورابراهیمی تصریح کرد: کار ارزشمندی را مجموعه سرمایه‌گذاری انجام داده و پیش‌بینی می شود حدود 500 تا 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام شود و نزدیک به 500 نفر اشتغالزایی داشته باشد.

وی گفت مجموعه سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود در فاز دوم و سوم بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد تومان است و این سرمایه‌گذاری‌ها برای یک‌هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.  

وی اظهار داشت: این طرح جزو بزرگترین پروژه‌هایی است که در شهرستان راور و در ادامه فعالیت‌های قبلی که در فاز نخست مجموعه بوده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم ایجاد زیرساخت‌ها با توافقی که امروز در جلسه انجام شد بتواند برای توسعه صنعتی شهرستان راور خیر و برت داشته باشد.

پورابراهیمی ادامه داد: امروز عملیات احداث واحد ذوب و ریخته‌گری راور  نیز با ظرفیت تولید 100 هزار تن شمش فولادی در سال آغاز شد که این ظرفیت قابل تبدیل به 200 هزار تن در سال است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح با اشتغالزایی 180 نفر مستقیم و 400 نفر غیرمستقیم و سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریال و پنج و نیم میلیون یورو آغاز شد.

 وی همچنین از آغاز طراحی فاز سوم فولاد راور و نورود لوله بدون درز و مقاطع فولادی در شهرستان راور خبر داد و گفت: این طرح نیز با ظرفیت 90 هزار تن در سال و سرمایه‌گذاری 230 میلیون یورو و اشتغالزایی 140 نفر موجب رونق این شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس کارخانه فولاد راور کمیسیون اقتصادی عملیات اجرایی شهرستان راور سرمایه گذاری فولاد راور فاز دوم آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک