Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@14:41:59 GMT

آذربایجان شرقی/ ۳ کشته در جاده هشترود- مراغه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۷۰۶

آذربایجان شرقی/ ۳ کشته در جاده هشترود- مراغه

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی از تصادف خودروی پژو با پراید در محور "هشترود - مراغه" با ۳ کشته و ۵ مجروح خبر داد.   به گزارش ایلنا، سرهنگ "رضا کریمی نژاد" در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: در پی اعلام  تصادف فوتی در محور "هشترود - مراغه" به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه  اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.   این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه ۲نفر از سرنشینان پراید ویک نفراز سرنشینان پژو در دم فوت و ۵ نفر دیگر مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.   رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی بیان کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پژو ۴۰۵ عنوان شده است. بیشتر بخوانید: 5 کشته در تصادف جاده نیکشهر به چابهار ۲۲ مصدوم در تصادف اتوبوس با کامیون در حوالی شهرری 4 کشته در تصادف 2 پژو در جاده کرمان تصادف در جهرم فارس ۳ کشته برجای گذاشت 3 کشته و 5 مصدوم در دو تصادف سواری و واژگونی تریلی در بیجار کردستان سمنان/ یک کشته و ۱۴ مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری لینک کوتاه: asriran.com/003DZB

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید