Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای به منظور جلوگیری از هرگونه گمانه زنی، تفسیر و استنباط های غیرواقعی در مورد "خبر قتل یکی از کارمندان این شرکت" که روز گذشته در چهارراه لاله تبریز با سلاح گرم به قتل رسید، به توضیح اطلاعات اولیه و در دسترس پرداخت.

در این اطلاعیه‌ آمده است:

مقتول ۳۷ ساله، متاهل و دارای ۲ فرزند، کارشناس مرد یکی از واحدهای ستادی شرکت گاز استان بوده که به صورت قراردادی در سازمان اشتغال داشته و براساس بررسی های اولیه، صبح روز حادثه بعد از خروج از منزل به سمت محل کار، در داخل خودروی شخصی و در نزدیکی منطقه مسکونی خود در خیابان لاله تبریز مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به قتل می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، پرونده مقدماتی در خصوص موضوع تشکیل و علت و انگیزه ماجرا در دست بررسی است و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان بلافاصله در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این توضیحات، روابط عمومی شرکت گاز استان هرگونه فرضیه مبنی بر ارتباط قتل با شغل اداری و مسئولیت سازمانی مقتول را رد و از رسانه های خبری درخواست کرده اخبار مربوط به حادثه را صرفا از طریق منابع صاحب صلاحیت قانونی و معتبر پیگیری و دریافت کنند تا از انتشار اخبار ضد و نقیض و مبتنی بر گمانه‌زنی و جریحه دار شدن احساسات خانواده و بازماندگان داغدار آن مرحوم اجتناب شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟

تیمی از کارآگاهان جنایی خیلی زود در محل کشف جسد حضور یافتند و بلا فاصله بازپرس کشیک قتل خودش را به صحنه جنایت رساند ودر نخستین گام دستور داد پیکر خونین مرد جوان که به نظر می‌رسید با اصابت جسم نوک تیز به قتل رسیده است به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش ایسنا، در گام بعد در اولین تحقیقات میدانی که نشان میداد آثار خون بر روی نرده‌های کارآگاه مجاور محل کشف جسد نمایان است این درحالی بود که در کارآگاه بسته بود بنابراین وقتی کارآگاهان با رئیس کارآگاه تماس گرفتند وی مدعی شد که نگهبان در این مدت در کارآگاه حضور داشته، ولی الان ناپدید شده است.

درحالی که به دستور بازپرس جنایی نگهبان کارآگاه تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود با بررسی فیلم‌هایی که در دوربین‌های مدار بسته وجود داشت سرنخ‌های تازه‌ای را برای کشف راز این جنایت محیا کرد.

در این تصاویر ۳ مرد با نقاب‌هایی که در صورت داشتند وارد اتاقک نگهبانی شده و دقایقی بعد مقتول در حالیکه قصد فرار داشت از میان نرده خودش را به بیرون پرت کرد ودرخواست کمک داشت، اما لحظاتی بعد درحالیکه خون صورتش را گرفته بود پس از چند قدم راه رفتن نقش بر زمین شد و بعد از افتادن مقتول آن ۳ مرد نقابدار با اطمینان از مرگ مقتول خیلی زود پا به فرار گذاشتند.

خیلی زود نگهبان کارگاه بازداشت شد و در بازجویی مدعی شد که مقتول از دوستانش بوده است.

نعیم ۳۴ساله در اظهاراتش گفت: به وحید گفتم که برای عید دیدنی به خانه دایی ام نرفته ام تو جای من در نگهبانی بمان تا من به خانه دایی ام بروم.

این اظهارات متناقض زمانی لو رفت که در تحقیقات بعد کارآگاهان دریافتند در شب جنایت نعیم در یکی از کارآگاه‌های مجاور بوده است و او هم در این جنایت نقش داشته است.

بدنبال شناسایی هویت افرادی که در دوربین مدار بسته وارد اتاقک نگهبانی شده بودند یکی از آن‌ها خیلی زود دستگیر شد.

این متهم پس از بازجویی در حالی که اتهام قتل را قبول نداشت ومدعی بود دو فرد دیگر با ضربه‌های چاقو وحید را کشته اند.

این پرونده جنایی در حالی روی میز کارآگاهان قرار گرفته است که نشان می‌دهد قاتل با نقشه از پیش طراحی شده با انگیزه سرقت از مقتول او را در اتاقک نگهبانی به قتل رساندند و متواری شدند.

رسیدگی به این پرونده کماکان توسط کارآگاهان جنایی استان البرز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • جزئیاتی از برکه‌خواری؛ اینبار ۳ هزار میلیارد تومان در گیلان | سند به نام کی خورد؟ | فیلم
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • (ویدئو) لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد