Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:44:33 GMT

مهدی قائدی فوتبال زنان ایران کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۹۱۶

مهدی قائدی فوتبال زنان ایران کیست؟ +عکس

صراط: اگر لیست تیم ملی فوتبال زنان در رده‌های پایه را رصد کنید، نگین زندی از آن دسته بازیکنانی بوده که از همان رده نونهالان خود را به تیم ملی با توانایی‌های خود تحمیل کرده و در عرصه ملی به شکلی پلکانی رشد داشته است و تجربه بازی در تیم‌های ملی زیر ۱۵ سال، ۱۶ سال و ۱۹ سال را در کارنامه خود دارد؛ کشف نیلوفر اردلان در فوتبال زنان که حالا به ستاره شماره یک ذوب‌آهن در فصل جدید بدل شده و شاگردان مژگان مدایم‌زاده را در گروه مرگ و در کنار سپاهان و شهرداری بم، به صدر جدول گروه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ورزش سه، گلزنی در رفت و برگشت دربی اصفهان مقابل سپاهان، گلزنی به هیات فوتبال البرز و شاهکار این هفته زندی در تقابل با همیاری آذربایجان غربی و هت‌تریک در گلزنی؛ کارنامه‌ای درخشان برای بازیکنی که تنها ۱۷ سال دارد و نوید روز‌های خوب برای فوتبال زنان را می‌دهد. زندی با قد و قامتی کوتاه، تکنیک ناب و سرعت بالایی دارد و همبازیان او، نگین زندی را مهدی قایدی خطاب می‌کنند. مهاجم ریزنقش استقلال که این روز‌ها به مهره طلایی آبی‌پوشان بدل شده است.

مهاجم ایذه‌ای ذوبی‌ها تا پایان هفته هشتم ۶ گل زده و همچنان تشنه و بی‌تاب گلزنی است تا بتواند تیمش را به مرحله پلی‌آف برساند؛ روز‌های خوب نگین زندی در اصفهان با ذوب‌آهن یک قهرمانی کم دارد و چه بسا درخشش نگین زندی شاگردان مدایم‌زاده به جام قهرمانی امسال لیگ برتر فوتبال زنان برساند؛ رویایی بزرگ و دست‌یافتنی برای زندی و همبازیان‌اش در ذوب‌آهن. هر چند که رقابت تنگاتنگی میان تیم‌هاست و تکلیف قهرمانی مشخص نیست، اما نابغه سخت‌کوشی، چون نگین زندی بدون‌شک تا به اینجای فصل لایق عنوان پدیده فصل ۹۹-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال زنان ایران بوده است.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال فوتبال زنان دربی دربی اصفهان سپاهان مهدی قائدی نگین زندی ذوب آهن صراط فوتبال زنان نگین زندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد