Web Analytics Made Easy - Statcounter



علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهوری برای عبور از خط ویژه به او سیلی زده بود؛ بیانیه‌ای درباره آنچه رخ داده است؛ منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن این بیانیه به شرح زیر است:

راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد. لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت میخواهد که نشان میدهم. اما سرباز دیگری از راه می‌رسد و از سرباز اولی می‌پرسد این فرد کیست؟ می گوید نماینده مجلس است. سرباز دومی بی‌مقدمه به راننده ما میگوید برو کنار بچه‌خوشگل!!!

راننده ما با اشاره به بنده تاکید می‌کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می‌گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم.

من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!

دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند!

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم‌.

سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می‌گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد!

خواهش‌های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی‌رسد!

بخاطر قفل کردن خودرو ما از عقب و جلو توسط سرباز مزبور، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. سرباز مرتبا با موبایل خود صحبت می‌کند. موتورسیکلتی از راهور می‌رسد، افسری پیاده می‌شود و با سرباز صحبت می‌کند و اصلا به ماشین ما نزدیک نمی‌شود. افسر ناشناس ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک‌ می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته‌اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می‌زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود!

افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج می‌شویم!

معاون عملیات راهور از راه می‌رسد و عذرخواهی مختصری از ما می‌کند و قول می‌دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می‌رویم.

با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد! و حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود و باقی ماجرا که می‌دانید!

چند نکته پایانی؛

۱- بنده به وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!

۲- افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال‌آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازیش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و هیچکس سراغی از نیت او نمی‌گیرد.

۳- اگر از حیثیت این همکار کوچکتان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و ... نخواهد بود و قاعدتا تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی که نیز کاملا واضح خواهد بود.

این توضیحات را صرفا جهت اطلاع نوشتم.

والعاقبة للمتقین

علی‌اصغر عنابستانی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم سمنان اظهار کرد: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان می‌باشد که بحران تبدیل شده است و «مردم استان سمنان تشنه هستند».

وی افزود: امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود و عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انصافاً هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچک‌ترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

مطیعی تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

کد خبر 745794

دیگر خبرها

  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛‌ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید+فیلم
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید