Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@01:32:02 GMT

مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۰۵۳

مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟(عکس)



درخشش نگین زندی پدیده بی‌چون و چرای این فصل لیگ برتر فوتبال زنان در ترکیب ذوب‌آهن باعث شده تا شاگردان مدایم‌زاده صدر جدول گروه اول را تسخیر کنند.

به گزارش ورزش سه اگر لیست تیم ملی فوتبال زنان در رده‌های پایه را رصد کنید، نگین زندی از آن دسته بازیکنانی بوده که از همان رده نونهالان خود را به تیم ملی با توانایی‌های خود تحمیل کرده و در عرصه ملی به شکلی پلکانی رشد داشته است و تجربه بازی در تیم‌های ملی زیر 15 سال، 16 سال و 19 سال را در کارنامه خود دارد؛ کشف نیلوفر اردلان در فوتبال زنان که حالا به ستاره شماره یک ذوب‌آهن در فصل جدید بدل شده و شاگردان مژگان مدایم‌زاده را در گروه مرگ و در کنار سپاهان و شهرداری بم، به صدر جدول گروه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنی در رفت و برگشت دربی اصفهان مقابل سپاهان، گلزنی به هیات فوتبال البرز و شاهکار این هفته زندی در تقابل با همیاری آذربایجان غربی و هت‌تریک در گلزنی؛ کارنامه‌ای درخشان برای بازیکنی که تنها 17 سال دارد و نوید روزهای خوب برای فوتبال زنان را می‌دهد. زندی با قد و قامتی کوتاه، تکنیک ناب و سرعت بالایی دارد و همبازیان او، نگین زندی را مهدی قایدی خطاب می‌کنند. مهاجم ریزنقش استقلال که این روزها به مهره طلایی آبی‌پوشان بدل شده است.

مهاجم ایذه‌ای ذوبی‌ها تا پایان هفته هشتم 6 گل زده و همچنان تشنه و بی‌تاب گلزنی است تا بتواند تیمش را به مرحله پلی‌آف برساند؛ روزهای خوب نگین زندی در اصفهان با ذوب‌آهن یک قهرمانی کم دارد و چه بسا درخشش نگین زندی شاگردان مدایم‌زاده به جام قهرمانی امسال لیگ برتر فوتبال زنان برساند؛ رویایی بزرگ و دست‌یافتنی برای زندی و همبازیان‌اش در ذوب‌آهن. هر چند که رقابت تنگاتنگی میان تیم‌هاست و تکلیف قهرمانی مشخص نیست، اما نابغه سخت‌کوشی چون نگین زندی بدون‌شک تا به اینجای فصل لایق عنوان پدیده فصل 99-1400 لیگ برتر فوتبال زنان ایران بوده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟