Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@02:22:42 GMT

۲۰۶ دستگاه بیت کوئین در ورامین لو رفت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۱۳۲

۲۰۶ دستگاه بیت کوئین در ورامین لو رفت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۰۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوئین" به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در "ورامین" خبر داد.

 سردار "کیومرث عزیـزی" گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ "باغ خواص" شهرستان "ورامین" به همراه کارکنان یگان تکاوری در گشت مشترک انتظامی موفق به شناسایی محل غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق این شهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۰۶ دستگاه بیت کوئین (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) قاچاق به ارزش کارشناسی شده ۵۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 سردار عزیزی در پایان بیان داشت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.پلیس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد