Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:47:19 GMT

شرایط جدید فروش نقد و اقساط جک J۴ ویژه بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۱۷۲

شرایط جدید فروش نقد و اقساط جک J۴ ویژه بهمن ۹۹

کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساط خودرو جک جی۴ را ویژه بهمن ماه ۹۹ آغاز کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساط خودرو جک جی4 را ویژه بهمن ماه 99 آغاز کرد.

این بخشنامه از امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 به مدت 4 روز فعال می باشد.

  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرمان موتور خودرو کرمان موتور خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد

جنسیس اولین SUV کوپه خود را با جلوپنجره مشبک براق و با ۱۳ رنگ بیرونی، از جمله سایه آبی برینگ که در هیچ مدل دیگری نمی‌توانید داشته باشید، به فروش خواهد رساند.

GV ۸۰ کوپه بر روی رینگ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی سوار می‌شود. این خودرو همچنان اسپویلر سقف اسپرت نسخه کانسپت را نگه داشته و یک اگزوز چهارگانه برای نسخه پرچمدارش عرضه می‌شود.

مهم‌ترین تفاوت بین مدل مفهومی و مدل تولیدی را می‌توان در داخل آن یافت که مدل دوم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی گسترده ۲۷ اینچی است. به نظر می‌رسد که این یک صفحه نمایش بزرگ است، نه دو نمایشگر که به هم چسبیده‌اند.

انتخابگر دنده و کنترلر بخش اطلاعات-سرگرمی دارای روکش کریستالی شیک است، شبیه به آنچه در محصولات رده بالای BMW خواهید یافت. صندلی‌های اسپرت نسخه کانسپت با دو صندلی عقب مجزا از بین رفته‌اند، زیرا آنها جای خود را برای صندلی‌های راحت‌تر با روکش چرمی و همچنین صندلی‌هایی برای سه سرنشین در عقب باز کرده‌اند.

کابین خودرو، از فرمان دو رنگ و تزئینات چوبی واقعی گرفته تا تودوزی چرمی و ادوات آلومینیومی، از هر زاویه‌ای حال و هوای درجه یک و با کیفیتی دارد. کنسول میانی میزبان کنترل‌های تهویه مطبوع لمسی خازنی است، در حالی که صندلی‌های عقب بسته به نیاز شما، برای راحتی بیشتر یا کاربردی‌تر به کار می‌روند. پنج رنگ داخلی برای انتخاب وجود دارد.

تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می‌شود، جنسیس GV ۸۰ کوپه دارای ۱۹۵.۴ اینچ (۴۹۶۵ میلی متر) طول و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۱۱۶.۳ اینچ (۲۹۵۵ میلی متر) است.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. صرف نظر از موتور، تمام نسخه‌ها دارای مخزن سوخت ۸۰ لیتری هستند.

در مورد قدرت این شاسی‌بلند آسیایی، مدل پایه دارای یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. در تریم بعدی، موتور ۳.۵ لیتری V ۶ توئین توربو در دسترس است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند در حالی که همان موتور با یک سوپرشارژر برقی، قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن متر را تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم