Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه گفت: نیاز واقعی جوانان ما معنویت و داشتن الگوی مناسب در زندگی است.

زریان صالحپور مدیر موسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به فعالیت‌های این مرکز آموزش قرآنی پرداخت و اعلام کرد: موسسه قرآنی نورالیقین از اول مهر سال ۱۳۹۰فعالیت آموزش قرآنی را با دریافت مجوز رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این موسسه مدت ۱۰ سال است تمامی آموزش‌های قرآنی اعم از روخوانی و روانخوانی، مفاهیم، احکام شرعی، مشاوره قرآنی، آموزش نماز، تجوید و حفظ را در سطوح مختلف برگزار می‌کند.

 

صالحپور بیان کرد: مربیان این مرکز دارای گواهینامه قرآنی و دارای سوابق درخشان قرآنی و توانمند در امر آموزش قرآنی هستند و سالانه بالغ بر ۵۰۰ نفر دوره‌های قرآنی را طی می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه این مرکز از جمله مراکز موفق قرآنی در سطح استان کردستان هست و بازدیدهای زیادی از ناحیه سازمان دارالقرآن کریم و امور قرآنی استان کردستان انجام شده است.

 

مدیر موسسه نورالیقین شهرستان بانه گفت: در سال جاری متاسفانه بدلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط فعلی فعالیت‌های این موسسه بصورت مجازی و آنلاین برگزار شده است و کلاس‌های برگزار شده بصورت آنلاین شامل حفظ، تجوید، صرف و نحو، مفاهیم و آموزش نماز برای سنین مختلف از ۷ سال تا ۵۰ سال بوده است.

 

صالحپور به مشکلات موسسه پرداخت و گفت: در سال جاری بدلیل عدم بودجه کافی، عدم پرداخت شهریه، عدم توان پرداخت حق الزحمه مربیان و نبود اینترنت پر سرعت این موسسه متضرر شده است و حمایتی از جانب دولت به این موسسات صورت نگرفته است.

 

این فعال قرآنی بانه تصریح کرد: اوّلین کاری را که انسان‌های برگزیده پس از دست‌یابی به قدرت انجام می‌دهند این است که معنویات را در جامعه رواج داده و عدالت را نیز در همه زمینه‌ها حاکم می‌کنند، از آنجا که قرآن در رأس تمام معنویات قرار دارد امیدوارم توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در جامعه سر لوحه برنامه‌های مسؤولان نظام باشد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بانه تقویت معنویت در جامعه موسسه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • قرآن همه چیز ماست
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند