Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:51:36 GMT

کشف ۶ هزار و ۹۶۸ دستگاه ارز دیجیتال در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۳۷۳

کشف ۶ هزار و ۹۶۸ دستگاه ارز دیجیتال در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسائی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و کشف ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر، خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: پرونده ای مبنی بر نگهداری دستگاه های استخراج  ارز دیجیتال(ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی  تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود، مردی با تاسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده سازی و بهره برداری ۶ هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر ۸ جاده کرج شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضائی گروهی از کارآگاهان به محل اعزام، و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالاها را دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی افزود: در بازدید و بازرسی از محل تعداد۶ هزار و ۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده و تعداد ۶۷۲ دستگاه ماینر نیز آماده نصب در محل کشف شد.

 

وی ابراز داشت: تا اخذ نظریه کارشناسان از سوی اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر)، شرکت فنی و مهندسی پلمپ شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگاه های استخراج ارز دستگاه ماینر ماینر دستگاه ماینر ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم

 از اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید و در دهمین قرارگاه نوروزی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت مضاعف به مردم استفاده کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قرارگاه باید جنبه راهبری و ستادی خود را تقویت و در راستای ماموریت‌های محوله و تعریف شده استان‌های مختلف را راهبری و مدیریت کند، بیان داشت: باید تلاش کنیم که در راستای تحقق شعار سال در بعد ایجابی به گونه‌ای اقدام کنیم که احساس امنیت در فعالان اقتصادی تقویت و باورپذیر باشد و در مقابل در بعد سلبی امنیت و امنیت روانی را از مفسدان و مجرمان اقتصادی سلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: باید امنیت و احساس امنیت را از قاچاقچیان کالا سلب کنیم و اجازه ندهیم که این مجرمان به راحتی امنیت اقتصادی مردم را با چالش روبرو کنند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مجرمان همواره تلاش دارند که به طرق مختلف قانون را دور بزنند و به اصطلاح دم به تله ندهند، خاطر نشان کرد: باید در حوزه مقابله و مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی حرکتی شتابان و رو به جلو داشته باشیم و ابتکار عمل را از آنان سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه از فرصت‌های مسئولیت خود در مسیر خدمت هر چه بیشتر به مردم نهایت استفاده را ببرید، گفت:پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت از ارکان اساسی و اصلی تامین امنیت اقتصادی کشور است که باید همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال «رشد تولید با مشارکت مردم» بکار ببندد و بطور حتم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های اساسی و تاثیر گذاری در این راستا برداشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اقدامات مهم و اثر گذاری را داشته است، افزود: در سال جاری باید با قدرت و با شتاب مضاعف ماموریت‌ها و راهبرد‌های تعیین شده را در راستای تحقق شعار سال بکار ببندیم و تلاش کنیم که سهم خود را در این مهم ایفا کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براشراف اطلاعات و لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم در مقابله همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی افزود: سال جدید برای پلیس امنیت اقتصادی، سال ایجاد نظم و امنیت در فضای تجاری و اقتصادی کشور و سال جهش برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی است و با همت و جهاد و تلاش شبانه روزی و مضاعف به این مهم جامه عمل خواهیم پوشاند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد