Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@02:06:15 GMT

سپاهان انتخاب العربی، پرسپولیس انتخاب ترابی!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۴۰۶

سپاهان انتخاب العربی، پرسپولیس انتخاب ترابی!

رویداد۲۴ ترابی دیروز بر سر فسخ قرارداو با باشگاه العربی به توافق نرسیده بود. او کل مطالبات سیصد هزار دلاری اش را می خواهد تا حاضر به فسخ شود و در این شرایط باشگاه سپاهان نه تنها با ارسال نامه رسمی خواهان صدور رضایت نامه ترابی شده اند بلکه برای دریافت رضایت نامه مبلغ پیشنهادی خود را هم به العربی اعلام داشته اند و این کمی کار ترابی را سخت و انگیزه های العربی برای تامین برخی هزینه ها از این طریق را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بین خود ترابی دوست دارد به پرسپولیس برگردد و نکته مهم اینجاست که العربی بدون جلب رضایت ترابی نمی تواند رضایت نامه او را برای تیمی صادر کند.

خود ترابی هم مصمم است به بازی در پرسپولیس.باشگاه پرسپولیس وترابی امیدوارند چون العربی باید تا ۱۱ بهمن با فسخ قرارداد ترابی قرارداد خود با یوسف المساکینی را ثبت کند مجبور به جلب رضایت ترابی خواهد بود.

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت