Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال جزئیات جلسه امروز مدیران این باشگاه را تشریح کرد

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم در مورد ورود و خروج بازیکنان از این تیم نظر نهایی را اعلام خواهد کرد بیان کرد منتظر ارائه فهرست از سوی کادر فنی هستیم.

به گزارش طرفداری، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز دوشنبه در نشستی آخرین وضعیت تیم فوتبال این باشگاه را بررسی و در مورد برخی موارد تصمیم گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال پس از این نشست در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت «میلیچ» و احتمال بازگشت او به استقلال گفت:

در مورد این بازیکن مذاکرات از روزهای گذشته صورت گرفته بود و خدا را شکر به سرانجام رسیده و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی ایشان را در کنار سایر بازیکنان استقلال ببینیم.

او در مورد اینکه مشکل این بازیکن چه بود که بدون هماهنگی با باشگاه ایران را ترک کرد گفت:

مشکل هر چه بود با مذاکراتی که صورت گرفته و صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه با وی داشته است، دغدغه‌هایش رفع شده است.

نظری ادامه داد:

چیزی که برای ما خیلی مهم است اینکه بتوانیم همه اقدامات باشگاه را با لحاظ دغدغه‌های هوادار پیش ببریم. باید هم منافع باشگاه را تامین کنیم و هم دغدغه‌های هواداران را تامین کنیم. البته ممکن است شرایط طوری پیش برود که نتوانیم انتظارات هواداران را به طور کامل برآورده کنیم اما تمام تلاشمان را در این راستا انجام خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال با هشدار به هواداران به خاطر بازار گرامی برخی بازیکنان گفت:

جا دارد از همه هواداران خواهش کنیم در جریان باشند که با توجه به اینکه به نیم فصل نزدیک می‌شویم برخی بازیکنان ممکن است به خاطر بازارگرمی و یا هر مسئله دیگری بگویند که از فلان تیم پیشنهاد دارند. واقعیت این است که ما باید بتوانیم هم بدهی‌های گذشته را بدهیم و هم هزینه‌های جاری باشگاه را تامین کنیم.

حجت نظری تاکید کرد:

خیلی اوقات فشارهای بیرونی باعث می‌شود مشکلاتی برای باشگاه به وجود بیاید و نتوانیم از بس انتظارات بربیایم.

او در مورد میزان پرداختی به بازیکنان و احتمال فسخ قرارداد توسط آنها گفت:

شرایط بازیکنان با هم متفاوت است. تلاش ما این است که بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در نیم فصل هم همین کار را خواهیم کرد. اما ممکن است که در نیم فصل آقای فکری به عنوان سرمربی بازیکنی را نخواهد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم کمترین خروجی را داشته باشیم اما انتظار داریم که اگر سرمربی تیم نکته‌ای را مد نظر دارند لیست ورودی و خروجی را زودتر در اختیار باشگاه بگذارد.

نظری در مورد اینکه آیا با میلیچ قرارداد جدیدی امضا شده است گفت:

قرارداد میلیچ در ماه جاری به پایان می‌رسید و طبیعی است که اگر بخواهیم این بازیکن را در کنار خودمان داشته باشیم باید قرارداد جدیدی را به امضا برسانیم.

او در مورد آخرین وضعیت خصوصی شدن استقلال هم گفت:

هم وزارت ورزش و جوانان و هم هیات مدیره در تلاش هستیم تا بتوانیم مسیر خصوصی سازی را فراهم کنیم و اتفاقات بهتری را رقم بزنیم اما طبیعی است که قراردادهای مالی شرایط خاص خودش را دارد. مشکلات جزیی باقی مانده است و تلاش می‌کنیم این مشکلات را هم حل کنیم و وارد بورس شویم.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خط حمله آبی پوشان نیز گفت:

دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. تلاش ما این است که ایشان را نگه داریم. هواداران استقلال هوشیار باشند. ما نه بنا داریم قایدی را از دست بدهیم و نه شیخ دیاباته را. تمام تلاشمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات مالی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

اخبار داغ 

رد پای مدیرعامل باشگاه در اشتباهات داوری علیه یک تیم لیگ برتری جمله ای که فرشید باقری را خانه نشین کرد: ما سکونشینان، هم استقلال را می بریم، هم پرسپولیس را! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سخنگوی باشگاه استقلال حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی روحیه بخش مقابل گل گهر در سیرجان اکنون خود را مهیای جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی خواهد کرد. بهمن روشنایی سرپرست باتجربه و قدیمی استقلال خوزستان که روزهای تلخ و شیرینی را از قهرمانی تا سقوط و صعود را با آبی‌ها پشت سر گذاشته، مدعی است آنها قادر خواهند بود در ادامه فصل با دستیابی به امتیازات لازم به هدف خود دست یابند.

وی درباره روند تیم گفت: جا دارد خسته نباشید به اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان باتعصب خودمان بگویم. رسیدن به دو گل در آن دقایق یکی از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضورم در استقلال تجربه کرده بود و به تک تک بازیکنان و انگیزه آنها برای موفقیت با تیم افتخار می‌کنم. مطمئنا این اتفاق نشان دهنده انگیزه و کیفیت بازیکنان ماست که هدف رسیدن به امتیازات را در ذهن دنبال می‌کنند.

سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی مقابل ملوان نیز گفت: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است که در این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان نیز به سختی موفق به شکست آنها شد. مسلما کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما این انگیزه و ذهنیت تک تک بازیکنان و اعضای تیم در کنار هواداران است که در ادامه بازی‌ها با رسیدن به نتیجه جایگاه خوبی را از آن خود کنیم. با هواداران استقلال خوزستان همه چیز شدنی است و مطمئنا در کنار یک نمایش زیبا که از ابتدای فصل نیز علیرغم تمامی مشکلات موفق به انجام آن شدیم، برای کسب نتیجه نیز در این بازی امیدوار خواهیم بود.

روشنایی درباره حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر نیز گفت: مدیریت باشگاه از تمامی اعضا خواسته تا بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم قرار دهند. اینجا در استقلال خوزستان همه ما مسوولیت بزرگی بر گردن داریم و باید هواداران را به اتفاقی که انتظار آن را دارند برسانیم. فصل گذشته در کنار آنها توانستیم صعود کنیم و یک روز شیرین و بیادماندنی را در اهواز شکل دهیم. امروز نیز هدف ما اتفاق بزرگتری خواهد بود و به دنبال حفظ سهمیه و دستیابی به جایگاه مناسبی هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ضمن عملکرد فنی کادرفنی و تلاش و کیفیت بازیکنان و همراهی هواداران، جا دارد از مدیریت باشگاه نیز تشکر داشته باشیم. ما در روزهایی که کاملا تحت فشار بودیم با تدابیر مدیریتی آنها به شرایط خوبی نزدیک شدیم. همگی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا استقلال را به جایگاه مناسبی برسانند و تمام وجود خود را برای این موضوع به کار گرفته‌اند. موفقیت در نیم فصل دوم و کسب نتایج امیدوارکننده در مسیر راهبردهایی بوده که چه در بخش نقل و انتقالات و چه حمایت‌های آنها صورت گرفته است. برخلاف بحث‌های شکل گرفته هزینه عجیبی برای نقل و انتقالات نداشتیم اما توانستیم همه نگاه‌ها را در کنار انتخاب‌های هوشمندانه بهمراه صرف هزینه پایین، جلب کنیم و این موضوع را در مسیر کسب نتیجه قرار دهیم. آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار دیگر اعضای مدیریتی تیم واقعا چشم انداز فوق العاده‌ای را شکل داده‌اند و امیدواریم در این مسیر بار دیگر استقلال خوزستان و هوادارانش روزهای خوبی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی