Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ویروس کرونا ضعیف‌تر نشده است، گفت: میزان سرایت این بیماری ۱۵ برابر شده است.

وی با بیان اینکه باید بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود، ابراز کرد: اگر بهداشت فردی و اجتماعی تقویت شود پیک چهارم را نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در آذرماه اشغال تخت بیمارستانی ۷۰۰ تخت بود، گفت: در حال حاضر اشغال تخت بیمارستانی به ۱۵۰ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش به وضعیت رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: شهرستان‌های زنجان، خرمدره، طارم، ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی قرار دارند.

وی بر لزوم تثبیت وضعیت موجود تاکید کرد و افزود: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: طی دی ماه تعداد فوتی‌ها و بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان به صورت محسوسی کاهش یافته است و برای کاهش این آمار باید از دور همی ها و برگزاری مراسم عزا و عروسی جلوگیری شود.

قزلباش گفت: در دفاتر پیشخوان بهداشت فردی و اجتماعی رعایت نمی شود که در این میان باید به این مهم بیشتر توجه شود.

کد خبر 5130413

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دهه فجر بوشهر شیراز گرگان کرمانشاه شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج شهرکرد عکس استانها بهداشت فردی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر کاری به آذربایجان شرقی گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

رحیمی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعداً متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

کد خبر 6080841

دیگر خبرها

  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی