Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@14:43:53 GMT

روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۷۹۵

روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ادامه روند کاهشی قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی غفوری مقدم در نشست کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ در خراسان رضوی نسبت به ماه قبل ۲.۹ درصد کاهش یافته و به ۲۰۴ هزار ریال رسیده و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نیز ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸ درصد کاهش یافته و به هر کیلوگرم ۱۷۸ هزار ریال به فروش می‌رسد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ گرم در این استان روند کاهشی داشته و از میانگین قیمت کشوری کمتر است. وی با اشاره به الزام واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره‌ای به رعایت قیمت مصوب ۱۶۹ هزار ریال برای هر کیلوگرم تخم مرغ، تصریح کرد : تقریبا عمده مراکز عرضه کالا در اخراسان رضوی قیمت مصوب تخم مرغ را رعایت می‌کنند و بعضا در خیابان‌های فرعی فروشندگان در رعایت قیمت مصوب تخم مرغ مرتکب تخلف گرانفروشی می‌شوند. غفوری مقدم گفت: تا به حال ۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد صنفی مشهد ۸۶۶ تن تخم مرغ را به قیمت مصوب توزیع کرده‌اند و در ۱۳ میدان عرضه کالا در این شهر نیز یک غرفه رایگان در اختیار اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخمگذار قرار گرفته است تا تخم مرغ را به قیمت مصوب عرضه کنند. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ضوابط داخلی شان ترجیح می‌دهند که تخم مرغ بسته بندی شده را بفروشند، خاطرنشان کرد: لازم است کل شبکه توزیع شامل تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع این کالا با قیمت مصوب همکاری لازم را داشته باشند. وی ادامه داد: از مجموع ۲۹ هزار و ۱۰۲ تن سهمیه شکر بخش‌های صنف و صنعت خراسان رضوی در ماه‌های بهمن و اسفند، ۲ هزار و ۵۰۲ تن به صنوف و مابقی به واحدهای صنعتی تخصیص می‌یابد. غفوری مقدم اظهار کرد: با عنایت به افزایش قیمت شکر سهمیه صنف و صنعت طرح تنظیم بازار و تاثیر آن بر افزایش قیمت فرآورده‌های این ۲ بخش، موضوع از طریق تهران در حال پیگیری است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ فروشگاه زنجیره ای خراسان رضوی قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش تولید گوشت قرمز و مرغ در استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است. - اخبار استانها -

مرتضی بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه قیمت محصولات پروتئینی در استان روند کاهشی گرفته است، اظهار داشت: تولید گوشت مرغ در سال 1402 به بیش از 39 هزار تن رسید.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی 1.7 میلیون قطعه در واحدهای مرغداری استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و 740 هزار قطعه جوجه انجام شده که تا اواخر اردیبهشت تولیدات آن وارد بازار می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر ظرفیت مرغداری‌های استان را 7 میلیون قطعه جوجه دانست و بیان کرد: در استان بوشهر 218 واحد مرغداری فعال است که بر اساس برنامه زمان‌بندی در تولید گوشت مرغ فعالیت می‌کنند.

بحرانی از افتتاح کشتارگاه دام بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کشتارگاه بزرگ و مهم استان بوشهر مراحل ساخت آن رو به پایان است که پیش‌بینی می‌شود تا 2 ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این ‌محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر افزایش سطح کشت گلخانه‌ها را از برنامه‌های مهم امسال دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در تولید محصولات کشاورزی ظرفیت بالایی دارد و با افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها تولید محصولات افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد