Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، موضوع تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید بسیار پیچیده شده و مشخص نیست که چه اتفاقی در پایان فصل رخ خواهد داد. راموس همچنان با سران مادرید به توافق نرسیده و برخی مدعی شده‌اند که کاپیتان در انتهای فصل، مادرید را ترک خواهد کرد. در این میان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بسیار علاقه‌مند به جذب «سرخیو راموس» است و می‌خواهد از این فرصت استفاده کرده و ستاره ۳۴ ساله را به فرانسه آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونداسرو به نقل از «میسترچیپ»، خبرنگار مشهور اسپانیایی مدعی شد که پاریس پیشنهاد اغواکننده‌ای به راموس داده و می‌خواهد طی ۳ سال، ۴۵ میلیون یورو به او بپردازد. رقمی که به هیچ وجه رئال مادرید قادر به پرداختش نیست و باعث شده تا انتقال راموس جدی‌تر دنبال شود. از طرفی موضوع «فیرپلی مالی» برای پاریسی‌ها مطرح است و این باشگاه نمی‌تواند همزمان حقوق نیمار، راموس، ام‌باپه یا مسی که صحبتش است را بپردازد. به همین دلیل انتظار می‌رود که آمدن راموس با رفتن ام‌باپه به تیمی دیگر مثل رئال همراه شود.

کد خبر 581126 برچسب‌ها فوتبال - عمومی تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی تیم رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان

رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی، منچسترسیتی را شکست دهد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها