Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:30:40 GMT

جنگ و مقاومت در برابر کووید - ۱۹ همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۸۴۰

جنگ و مقاومت در برابر کووید - ۱۹ همچنان ادامه دارد

ایسنا/زنجان در حال حاضر ۱۴۸ زنجانی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت و بستری هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، طارم و ماه‌نشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۶ بهمن‌ماه) ۱۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۸ هزار و ۹۶۹ نفر بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۷۵۷ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۱۷۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۱۲۶ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۵۷۶ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۳ هزار و ۹۲۹ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا مبتلا به کرونا موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،نماینده کردستان به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی با ارائه یک بازی منسجم توانست از سد تیم مهمان بگذرد.
همچنین تیم پنجره آسمان سنندج دیگر نماینده استان کردستان نیز به عنوان تیم چهارم در تهران به مصاف تیم کنکو تهران خواهد رفت.
مرحله چهارم(پلی آف) رقابت‌های بسکتبال لیگ جوانان بانوان کشور از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی شود
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • وتو امریکا در برابر 12 رای مثبت به عضویت فلسطین در سازمان ملل (فیلم)
  • وتو امریکا در برابر 12 رای مثبت به عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس