Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دوستانی که فحش می‌دهند روز سوم به بعد به حرف‌های من فکر کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اظهارنظرش درباره پرسپولیس گفت: بعد از صحبت درباره پرسپولیس جوی راه افتاد. آن اظهار نظر یک مسئله کلی بود، نمی‌دانم چرا چنین فضایی پیش آمده که پیشکسوتان استقلال نمی‌تواند در مورد پرسپولیس صحبت کنند و از آن طرف هم پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند در خصوص استقلال حرف بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت متاسفانه مورد هجمه و هجوم یکسری آدم مریض قرار می‌گیرند که چنین فضایی به وجود می‌آید.

وی اضافه کرد: با قاطعیت بگویم که استقلالی‌تر از من وجود ندارد. من از جوانان تیم به کاپیتانی استقلال رسیدم و فکر می‌کنم 3 یا 4 نفر شرایط من را داشتند. پسر من که استقلالی واقعی است 3 روز است که با من صحبت نمی‌کند. دوستان فکر نکنند که اگر خدای نکرده استقلال نتیجه نمی‌گیرد من خوشحال می‌شوم، به هیچ عنوان به این شکل نیست.

قربانی تصریح کرد: من منطق دارم و براساس منطق‌ام موظف هستم که یکسری مسائل را بگویم. طبیعتا استقلال اگر سرحال و رده بالای جدول باشد افتخارش برای من است که در این تیم پرورش پیدا کرده‌ام. دنبال هیچ چیزی نیستم، نظرات دیگران محترم است ولی برای من اهمیتی ندارد و زندگی من براساس نظرات دیگران پایه‌ریزی نشده است. هر چیزی در جامعه از لحاظ احترام و مسائل مادی همه از صدقه سری استقلال است و آدم نمک‌نشناسی نیستم. صحبت‌هایم را رک و بی‌پرده می‌گویم حتی اگر به ضرر استقلال باشد. مثل بعضی از دوستان هم نیستم که بعد از جدایی از استقلال تیم را تهدید به شکایت کنم. کفش قرمز هم نمی‌پوشم و از این کارهای چیپ انجام نداده‌ام.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: در سال 88 اگر خودم می‌خواستم می‌توانستم در استقلال بمانم و همه رکوردهایی که برخی دوستان به آن افتخار می‌کنند می‌توانست از آن من باشد. اگر در آن سال به دلخواه خودم از استقلال جدا نمی‌شدم می‌توانستم 7-8 سال دیگر در استقلال بازی کنم و رکورددار شوم. وقتی پیروز قربانی حرف می‌زند یکی دو روز به حرف‌هایش فکر کنید. عیبی ندارد براساس نفهمی خودشان یکی‌، دو روز فحش بدهند ولی روز سوم به بعد و پس از فحاشی فکر کنند و ببینند که در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم جای درستی برای پرورش بچه‌هایمان هست یا نه؟

قربانی در واکنش به این موضوع که فضا برای مربیان ایرانی مهیا نیست و پس از اظهارنظر درباره موضوعی با هجمه‌هایی مواجه می‌شوند، در صورتی که با مربیان خارجی چنین برخوردی نمی‌شود، گفت: در این زمینه مشکل فرهنگی داریم. وقتی یک مربی خارجی یک حرف غلط را بیان می‌کند همه ما می‌گوییم به‌به، ولی همان حرف را به درست اگر یک مربی ایرانی بزند همه ایراد می‌گیرند. مربی خارجی می‌آید و مدیران ما جرأت نمی‌کنند از او انتقاد کنند ولی وقتی مربی ایرانی را سر کار می‌گذارند همه مدیران ما فنی می‌شوند و اظهار نظر می‌کنند. این فرهنگ باید عوض شود.

وی که با برنامه رادیوی «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت:  موضوع دیگر این است که آیا ما به عنوان مربی داخلی کاری را انجام دادیم که همطراز مربیان خارجی باشیم؟ یک بار مصاحبه‌های بعد از بازی مربیان داخلی را ببینید، فکر می‌کنم یکی دو مربی هستند که منطقی صحبت می‌کنند که یکی از آنها مربی سایپا ابراهیم صادقی است ولی بقیه مربیان این‌طور نیستند.

قربانی گفت: مصاحبه برخی از مربیان که اسم نمی‌برم را ببینید؛ هر بازی که نتیجه نمی‌گیرند همه مقصر هستند غیر از خودشان. این مسائل فریب اذهان عمومی است و متاسفانه افکار عمومی هم پذیرای این فریب هستند. عاملی که در موفقیت یک تیم 3 درصد تاثیر دارد را بزرگ می‌کنیم تا ضعف خودمان که عامل 80-90 درصدی در عدم نتیجه‌گیری تیم هست را پنهان ‌کنیم، یعنی شکست‌مان را به همه چیز ربط می‌دهیم غیر از خودمان.

مربی سایپا یادآور شد: قبل از اینکه پیشکسوت استقلال باشم پیشکسوت فوتبال هستم، قبلا هم این موضوع را گفته‌ام، می‌دانم که محکوم به رفتن هستم. همه دوستان به من می‌گویند که این مصاحبه‌ها برایم بد می‌شود، برای من بد شود هیچ ایرادی ندارد. سیستم معیوبی که در فوتبال ما وجود دارد من را پس می‌زند ولی تا روزی که باشم مقابل این تفکر مبارزه می‌کنم. هیچ کسی را هم ندارم، تیم رسانه‌ای ندارم و هر حرفی می‌زنم مربوط به افکار خودم هست. از من و محمود فکری استقلالی‌تر داریم؟ کسانی که در فضای مجازی به خانواده ما فحش می‌دهند از ما استقلالی‌تر نیستند. هرچه داریم از صدقه‌سری استقلال هست ولی از آن طرف هم ما برای این تیم زحمت کشیدیم و یکسری از افرادی که از فوتبال سررشته ندارند در مورد ما حرف می‌زنند. من که تخصصم فوتبال هست وقتی می‌بینم یک نفر حرف اشتباه می‌زند موظف هستم حرف بزنم و تا روزی که در این فوتبال هستم برای سالم‌سازی و پاک شدن فوتبال تلاش می‌کنم حتی اگر محکوم به رفتن از فوتبال شوم که این اتفاق خواهد افتاد. با این حال حرفم را می‌زنم و از کسی خرده‌ برده‌ای هم ندارم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر قانون منع حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران برداشته شود، خارجی‌ها دوباره عزیز می‌شوند؟ گفت: طبیعتا با فرهنگی که در جامعه ما برقرار است این اتفاق خواهد افتاد. مربیان خارجی که در یکی دو سال اخیر در فوتبال ما بودند را ببینید. به خاطر مربی خارجی که 6 ماه در ایران بوده به خانواده امثال مجیدی، فکری و قربانی که عمرشان را در استقلال گذاشته‌اند توهین می‌کنند. تاریخ پرافتخار ایران را مطالعه کنیم، بالاخره دوران سیاهی هم داشتیم، 200 سال مستعمره بودیم یعنی فرهنگ پذیرای استعمار را داریم. مربیان خارجی که به ایران می‌آیند فوتبال ما را استعمار می‌کنند.

قربانی گفت: به عنوان کسی که عاشق کشورم هستم و به دنبال پست و مقام نیستم، اگر می‌خواستم پیشنهاد مدیرعاملی، معاونت، مربیگری و سرپرستی باشگاه استقلال قبول می‌کردم. همه کار می‌کنم که حتی یک درصد کوچک فوتبال کشور به سمت پاکی برود حتی اگر به نابودی خودم منجر شود. 

صادقی: عقب نشستن تیم ما بعد از گلزنی به استقلال طبیعی بود/ از روند فنی تیمم راضی هستم اما از نتایج نه

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مربیان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • بیانیه بازیکنان و مربیان استقلال: بیانیه باشگاه غیر حرفه ای بود؛ به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم