Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:47:40 GMT

روز پرنوسان برای بورس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۹۱۴

روز پرنوسان برای بورس

شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۲۱ هزار واحد کاهش یافت، اما در حالی به کار خود پایان داد که تا رقم یک میلیون و ۲۳۶ هزار واحد افزایش یافته بود.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۳۴۴ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۵۰۶۰ واحد کاهش در رقم ۴۳۲ هزار و ۵۱۲ واحد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، گروه مپنا، پالایش نفت اصفهان، توسعه معادن و فلزات و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، سایپا، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه دارویی برکت و فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم امروز نزولی بود و با ۹۵ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۲۰۲ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار ۵۶۹ هزار معامله به ارزش ۱۱۰ هزار و ۶۵ میلیارد ریال انجام دادند.

پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی مارون، سنگ آهن گوهرزمین، صنعتی مینو و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سپیدار سیستم آسیا، صنایع چوب خزر کاسپین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی ارومیه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان و پلیمر آریاساسول تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس سرمایه گذاری یک میلیون شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز