Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@17:51:04 GMT

«سارا سندرز» نامزد پست فرمانداری آرکانزاس می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۰۰۱

«سارا سندرز» نامزد پست فرمانداری آرکانزاس می‌شود

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، «سارا سندرز»، سخنگوی پیشین مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که برای پست فرماندار ایالت آرکانزاس نامزد می‌شود.

وی دختر «مایک هوکابی» فرماندار سابق این ایالت است که به حضور در سرزمین‌های اشغالی بیش از کشور خو‌د مشهور است.

سندرز قرار است امروز -دوشنبه- به وقت محلی برنامه‌های خود را در پیامی ویدئویی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با چنین اقدامی وارد رقابت مقدماتی با «آسا هاچینسون»، فرماندار کنونی ایالت آرکانزاس، «ستوان جف تیم جفرن» و «لیزلی روتلج» دادستان کل شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایالت آرکانزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس

سارا گوندوعان از عملکرد شریک زندگی‌اش در بارسلونا دفاع کرد.

طرفداری | شکست اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن تنش‌هایی را در این تیم ایجاد کرده است، جایی که انتقادات صریح ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسا، از هم‌تیمی‌هایش، آتش این تنش‌ها را شعله‌ورتر کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، ایلکای گوندوعان در مصاحبه‌ای تلویزیونی پس از شکست 4-1 بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، علنا از برخی از بازیکنان تیمش انتقاد کرد. او به طور خاص، رونالد آرائوخو را به خاطر دریافت کارت قرمز و ژائو کانسلو را به خاطر دادن پنالتی مقصر دانست. علاوه بر این، گوندوعان از اشتباهات دفاعی که منجر به گل‌های پاری سن ژرمن شد، ابراز تاسف کرد و به مواردی اشاره کرد که بازیکنان نتوانستند به طور موثر توپ را از حریف بگیرند، از جمله در زمان گل حیاتی ویتینیا.

بیشتر بخوانید:

رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است

سارا گوندوعان در دفاع از شریک زندگی خود صحبت کرده و در کنار تصویر همسرش در حال بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپا به عنوان کاپیتان سیتی نوشت:

او مردی سخت‌کوش است و نظرات فوتبالی او برای پیشرفت تیم است و برای تیمش هرکاری می‌کند. ذهنیت او ذهنیت برنده سه‌گانه است.

این وضعیت تنش‌هایی را در بارسلونا ایجاد کرده است. در حالی که برخی ممکن است صراحت گوندوعان را مثبت تلقی کنند، برخی دیگر ممکن است آن را بی‌احترامی یا تفرقه‌افکنانه بدانند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد