Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه ای گفت: در دهه فجر امسال پروژه های طرح هادی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی و ساخت مسکن محرومین با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در 21 فروردین سال 58، این بنیاد به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با هدف خدمت به محرومین و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا خواجه ای به اقدامات این نهاد انقلابی در استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه طرح هادی به صورت 100 درصد در روستاهای زنجان انجام شده است، گفت: در 193 روستا طرح هادی نیازمند بازنگری بوده و در 270 روستا بازنگری شده است.

 

وی به اجرای طرح هادی در 400 روستا از 710 روستای بالای 20 هزار خانوار اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبارات استانی و ملی برای این طرح در استان 10 میلیارد تومان است.

 

به گفته این مقام مسئول امسال 12 میلیارد تومان تامین قیر رایگان در استان داشتیم و در سال‌جاری آسفالت معابر 25 روستای استان به مساحت 109 هزار و 71 متر مربع، با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن استان صورت گرفته است.

 

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، مبلغ اعتبار مصوب برای اجرای طرح هادی در سال‌جاری از منابع استانی برای 68 روستا به میزان 12 میلیارد و 250 میلیون تومان و تخصیص 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای 43 روستا است، ادامه داد: همچنین مبلغ اعتبار مصوب برای اجرای طرح هادی در سال‌جاری از منابع ملی برای 44 روستا به میزان 14 میلیارد و 560 میلیون تومان و تخصیص 7 میلیارد و 700 میلیون تومان برای 22 روستا است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به صدور سند مالکیت برای 67 هزار واحد مسکونی توسط این نهاد با همکاری ثبت اسناد و املاک استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد برای 7700 واحد مسکونی شهری سند مالکیت صادر شده است.

 

وی به طرح منظومه روستایی و اتمام طرح مطالعاتی آن اشاره کرد و یادآور شد: در صورت تصویب این طرح در جلسه شورای برنامه ریزی استان، این طرح آغاز می شود.

 

این مقام مسئول به 10 روستای هدف گردشگری اشاره کرد و گفت: از این تعداد هفت روستا دارای بافت با ارزش است همچنین احداث خانه عالم در 70 روستای استان زنجان اجرا شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به احداث و واگذاری 955  واحد مسکونی از ابتدا ، تاکنون از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اقشار کم درآمد اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری نیز، 58 واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد .

 

رضا خواجه ای  ادامه داد: پروژه 40 واحدی امید هیدج با اعتباری بالغ بر  56 میلیارد ریال و 18 واحدی وصال ابهر نیز با اعتبار  35 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در حال اتمام است و تلاش خواهیم نمود تا پایان سال تحویل داده شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین  792  واحد مسکونی در شرف ساخت و 216واحد مسکونی نیز در دست تهیه نقشه می باشد.

 

وی از شروع عملیات احداث 534 واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و افزود : در شهرهای زیر 100 هزار نفرجمعیت، 3729نفر جهت دریافت مسکن اقدام ملی ثبت نام و 546 نفر واریز وجه نموده و برای 269 نفر از متقاضیان تخصیص پروژه شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استانزنجان به پروژه های دهه فجر توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: در این ایام در هرشهرستان یک طرح هادی روستایی، یک واحد مسکونی از اعتبارات مسکن محرومین و یک واحد مسکونی مقاوم سازی به صورت نمادین به بهره برداری می رسد که برای این پروژه ها در مجموع 12 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.   

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افتتاح پروژه های دهه فجر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره کرد و گفت میلیون تومان استان زنجان واحد مسکونی سال جاری طرح هادی خواجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل

حامد کیخسروی در همایش تبیین حساب 100 امام در مشگین‌شهر، گفت: اولین همایش تبیین حساب 100 امام را در مشگین‌شهر در حال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» برگزار می‌کنیم و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز نظیر این همایش برای تبیین جایگاه و اهمیت حساب 100 امام برگزار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در فروردین سال 58 امام راحل حساب 100 را بنیان نهاد که با گذشته 45 سال امروز به یک نهال برومند تبدیل شده و در گرامیداشت این ایام 21 تا 31 فروردین به نام دهه حساب 100 امام و سالگرد بنیاد مسکن نامگذاری شده است.

به گفته او، اصلی‌ترین هدف از تأسیس این حساب بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های محروم و نیازمند به ویژه تأمین سرپناه بوده تا آنها بتوانند از مسکنی آبرومند با همت خیران و کمک‌های مردمی بهره‌مند شوند.

کیخسروی افزود: در کنار ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن فعالیت‌های خوبی را در حوزه عمران و آبادانی روستاها و بازسازی مناطق سیل‌زده و یا زلزله‌زده انجام داده و توانسته کارنامه درخشان از خود به یادگار بگذارد.

او در ادامه تصریح کرد: در سال‌های اخیر تکلیف ساخت مسکن برای ساکنان شهرهای زیر 100 هزار نفر نیز در قالب نهضت ملی مسکن به این نهاد انقلابی واگذار شده تا زمینه برای مسکن دار کردن افراد فاقد سرپناه فراهم آید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل سهمیه چهار هزار واحدی ساخت و مقاوم‌سازی مسکن استان را در سال گذشته یادآور شد و گفت: امسال این سهمیه به هفت هزار و 500 واحد افزایش یافته تا ما بتوانیم کارنامه‌ای شایسته در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی داشته باشیم.

کیخسروی بیان کرد: 240 پروژه سال گذشته به همت بنیاد مسکن و با اعتباری بالغ بر 385 میلیارد تومان اجرایی شد که عمده آنها مربوط به عمران و آبادانی ساکنان روستایی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل