Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@16:29:59 GMT

گرم کردن مسافران اتوبوس با کپسول گاز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۱۰۰

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردشت اتوبوس علی اصغر عنابستانی انتخابات 1400 ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از استرداد وجه و مسدودی حساب به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: به دنبال مراجعه شهروندان به صورت حضوری و غیرحضوری به پلیس فتا سیستان و بلوچستان مبنی بر کلاهبرداری‌های متعدد و متنوع  با موضوعات برداشت‌ها و دسترسی‌های غیرمجاز به حساب‌های بانکی و پرداخت بیعانه در سایت‌های آگهی محور و غیره، با سرعت عمل کارشناسان فنی در پلیس فتا استان مبلغ 10 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در حساب متهمین مسدود و در ادامه با دستورات قضائی به حساب شکات عودت وجه شد که در نهایت این امر موجب رضایتمندی مالباختگان شد.

وی افزود: سواد رسانه‌ای ارتباطی با مدرک دانشگاهی ندارد، شاید کاربری با سطح تحصیلی ابتدایی دارای سواد رسانه‌ای باشد که فردی با بالاترین مدرک دارای آن نیست پس نباید افراد به خود مغرور شده و تصور کنند مشکلات فضای سایبر فقط دیگران را تهدید می‌کند، فقط یک غفلت کوچک ممکن است تمامی داشته‌های مالی، اخلاقی، خانوادگی و حتی آبروی افراد را بر باد دهد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بیان اینکه مورد بزه قرار گرفتن کاربران از طریق لینک های جعلی از جمله جرایمی است که پلیس فتا در حال مقابله با آن می باشد گفت: مجرمان سایبری معمولا در روزهای تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به ارسال لینک‌های جعلی برای کاربران کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کنند.

سرهنگ کیخا با تاکید بر اینکه هیچ وقت ازسرشماره شخصی پیام های ابلاغیه های قضائی، سهام عدالت و سایر موضوعات برای هموطنان ارسال نمی شود؛ گفت: کاربران در صورت دریافت پیام از سرشماره‌های شخصی با موضوعاتی از جمله ثبت نام،دریافت و یا واریز سود سهام عدالت، ثبت شکایت در سامانه ثنا، قطع یارانه، مشاهده ابلاغیه های قضائی،حذف آگهی بازارهای آنلاین، مامور پست و سایر موضوعات بر روی لینک اعلامی همراه آن پیام کلیک نکنند و در صورت نیاز به راهنمایی با شماره 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • چگونه یک بک لینک قوی کسب بکنیم؟
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • مأموریت اوریون در محیط خلا شبیه‌سازی می‌شود
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آستارا
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین