Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام رسانه‌های این کشور، انفجار بامداد دوشنبه در منطقه «پروان دوم» روی داده است .این خودروی لندکروزر، مورد استفادۀ کارمندان افغان سفارت ایتالیا بوده است.

این حادثه که در پی انفجار مین جاسازی شده روی داده، خسارات مالی را نیز در منطقه برجای گذاشته است؛ از جمله یک خودروی متعلق به وزارت اقتصاد افغانستان که از محل می‌گذشت، آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت وقوع این حادثه را برعهده نگرفته است.

دولت افغانستان و سفارت ایتالیا در کابل تاکنون در این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افغانستان انفجار سفارت ایتالیا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید