Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید موسوی شهردار این منطقه پس از نشست با فرماندهان ارتش که با حضور امیر حسینی فرماندهی مهندسی و امیر ارجمندی معاونت مهندسی ارتش، امیر عزیزی فرماندهی آماد و پشتیبانی ارتش، سرهنگ صفرزاده رئیس اداره مهندسی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن اعلام خبر فوق افزود: دو طرح توسعه شهری در منطقه یک شامل طرح ۳۵ متری شهید افتخاری و اتصال آن به امام علی (ع) جنوب و همچنین طرح تکمیل اتصال بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهید بابایی با توجه به پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه و تاثیری که بر کاهش بار ترافیکی در شمال تهران دارند، با همکاری ارتش که همواره پشتیبان توسعه خدمات شهری و آبادانی شهر در جهت منافع شهروندان است، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی توافق انجام شده با ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهاتر اراضی ارتش واقع در پروژه ترافیکی ۳۵ متری شهید افتخاری با محاسبه کارشناسی عوارض صدور پروانه ساخت، در ضلع شمال پادگان اقدسیه انجام خواهد شد تا در پایان سال ۱۳۹۹ شاهد بهره برداری از پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری در راستای کاهش ترافیک محدوده شرق منطقه یک و تسهیل در تردد شهروندان باشیم.

موسوی تصریح کرد: طبق توافق انجام شده حدود ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ارتش، در اختیار این پروژه بزرگ شهری منطقه یک قرار می‌گیرد و به سرعت عملیات آماده سازی آن در راستای اتصال ۳۵ متری شهید افتخاری به بزرگراه امام علی (ع) جنوب پیش می‌رود.

امیر حسینی فرماندهی مهندسی ارتش نیز ضمن اعلام موافقت خود با ادامه مراحل اجرایی طرح‌های یاد شده که در مسیر املاک ارتش واقع شده گفت: ارتش نیز خود را یک شهروند می‌داند و تلاش ما بر این است که در عمل به وظایف شهروندی پیشتاز باشیم ضمن اینکه می‌دانیم مدیریت شهری نیز به رعایت حقوق شهروندی همه آحاد شهر پایبند است.

کد خبر 5130455 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران شهرداری منطقه 1 تهران بزرگراه امام علی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر امداد رسانی شهر تهران ویروس کرونا وضعیت معابر آلودگی هوا پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی پیروز حناچی هوای سالم ۳۵ متری شهید افتخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۶ تقاطع بزرگراهی در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴ تقاطع بزرگراهی در شهر تهران به بهره‌برداری رسیده است، گفت: برنامه پیش‌بینی شده برای سال جاری، بهره‌برداری از ۲۶ تقاطع خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در قالب یکصدوشانزدهمین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، هادی حق‌بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ تولیت حرم عبدالعظیم حسنی، رضا شنگی؛ شهردار منطقه 20 و مهدی صداقتی؛ مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، برگزار شد.

مهدی صداقتی؛ مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه در طی دو سال گذشته (سال 1401 و 1402)‌ دو پروژه در منطقه 20 و در جوار بارگاه حرم عبدالعظیم حسنی آماده شده است اظهار کرد: این توفیق نصیب همکاران بنده در معاونت فنی عمرانی شده و امروز شاهد بهره‌برداری از دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی از بزرگراه شهید آوینی خواهیم بود.

وی افزود: امروز نخستین پروژه در جوار حرم عبدالعظیم حسنی به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله امسال حجم عملیاتی پروژه‌ها نسبت به سال گذشته دو برابر خواهد بود.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 14 تقاطع بزرگراهی در شهر تهران آماده و به بهره‌برداری رسیده است که برنامه پیش‌بینی شده برای سال جاری، بهره‌برداری از 26 تقاطع خواهد بود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی گفت: افتتاح این پروژه از امروز (25 فروردین) نشان می‌دهد که مجموعه فنی عمرانی عزم خود را جزم کرده تا پروژه های بیشتری را در سال جاری به بهره‌برداری برساند.

وی گفت: ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت ماه 5 پروژه عمرانی در شهر تهران افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: سال گذشته در 6 ماهه اول پروژه‌ای به بهره‌برداری نرسید و اکثر پروژه‌ها در 6 ماه دوم به بهره‌برداری رسید اما امسال بنای ما افتتاح پروژه‌ها از همین ابتدای سال جاری خواهد بود.

صداقتی با اشاره به زمانبندی احداث و بهره‌برداری پروژه دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی از بزرگراه شهید آوینی خاطر نشان کرد: این پروژه در سال 1402 آغاز و طی یک سال به بهره‌برداری رسید.

وی درباره شاخص‌های این پروژه گفت: این پروژه ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز از سیار پروژه‌ها می‌کند به طوریکه این تقاطع دسترسی کاملی را به ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی و میدان امام هادی خواهد داشت. همچنین در این پروژه از قرنیزهای بتنی استفاده شده که برای نخستین بار رقم خورده است.

سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در ادامه پروژه 6 هزار تن آسفالت توزیع و 24 عدد تیر بتنی نصب شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از شهردار منطقه 20،گفت: امروز همزمان با بهره‌برداری از این پروژه 20 دستگاه تریلر، کمپسور جهت تقویت ناوگان ماشین‌آلات سازمان فنی و مهندسی وارد این چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پروژه بازآفرینی آسیاب سه‌تایی بلوار چمران در دست اجراست
  • هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند
  • بهره‌برداری از ۲۶ تقاطع بزرگراهی در سال ۱۴۰۳