Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آنچه مسلم است باید با خودروهای دودزا برخورد شود و قرار است از تردد خودروهای آلاینده در زمان هایی که پیک آلودگی است، جلوگیری شود.

حسن قاضی عسگر پیش از ظهر امروز، (دوشنبه-۶ بهمن ماه) در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، اظهار کرد: باید قدردان وجود نمایشگاه بین المللی اصفهان باشیم و امیدوارم بتوانیم تعداد نمایشگاه های بیشتری را در این محل برپا کنیم تا موجب توسعه اقتصادی و گردش مالی خوبی در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حوزه تاسیسات، توضیح داد: در حال حاضر به ویژه در سیستم های گرمایشی ساختمان ها به شدت دچار مشکل هستیم و متاسفانه بخشی از دلیل هوای آلوده اصفهان به وضعیت سیستم های تاسیساتی ساختمان ها و نظام کلی ساختمان سازی بر می گردد.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، تصریح کرد: آنچه مسلم است باید با خودروهای دودزا برخورد شود و قرار است از تردد خودروهای آلاینده در زمان هایی که پیک آلودگی است، جلوگیری شود. از سوی دیگر باید بر روی تکنولوژی خودروها کار شود تا از میزان آلایندگی ها کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته موتور ملی با مصرف ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رونمایی شد، تاکید کرد: بخش اساسی رفع آلودگی ها به اصلاح تکنولوژی خودروهای ملی برمی گردد و انتظار می رود در حوزه تاسیسات به ویژه ساختمان ها به روزسانی های لازم صورت گیرد تا آلایندگی ها به حداقل برسد.

قاضی عسگر با بیان اینکه روز گذشته گزارشی از سوی استاندار اصفهان به رئیس جمهور ارسال شد، گفت: متاسفانه مشکلات اساسی و ساختاری در اقتصاد کشور داریم که تا زمان رفع کامل آنها نمی توانیم نسبت به کاهش وضعیت آلودگی استان قدم برداریم که یکی از آنها حمایت از تکنولوژی های سبز، انرژی های بادی و خورشیدی و ... است که تاکنون به دلیل ضعف وزرات نیرو و مشکلات موجود در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: متاسفانه با بروز کرونا تولید کنندگان خارجی کمتر فرصتی برای حضور در نمایشگاه ها پیدا کرده اند که امیدواریم با بهبود شرایط کرونا، بتوانیم پذیرای مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آلودگی هوا کروناویروس خودرو خودروهای دودزا نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است