Web Analytics Made Easy - Statcounter

قالیباف: برای ثبات در صادرات و واردات بخشنامه‌های حوزه تجارت باید حداقل تا یک سال اعتبار داشته باشند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز - سیدسهند شریف زاده؛ محمدباقر قالیباف در یازدهمین نشست هیأت نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی ایران ضمن تبریک پیشاپیش میلاد دختر نبی اکرم حضرت زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) و فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: امام خمینی (ره) مرد بزرگی بود که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت و همین اخلاص بود که باعث احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قالیباف گفت: باورم نمی‌شد که در یک سازمان مهم اقتصادی در حوزۀ مسائل تجارت فقط در طول یک سال ۲۶۰ بخشنامه صادر شده بود. یعنی در هر روز کاری یک بخشنامه! این یعنی سوء مدیریت و نظام اداری معیوب.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     رئیس مجلس تاکید کرد: برنامه ۵ ساله توسعه هفتم حتما باید متفاوت با برنامه های گذشته باشد، از طرف دیگر حدود ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام داریم و باید نقدینگی راکد در بانک ها را به این پروژه ها سوق دهیم.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برچسب ها: اتاق بازرگانی ، مجلس ، دولت ، قالیباف ، برنامه ششم توسعه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M6E

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مجلس دولت قالیباف برنامه ششم توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند

احسان کرمزاده اظهار کرد: لرستان در زمینه مولدسازی و شناسایی و فروش اموال مازاد در دستگاه‌های اجرایی یکی از استان‌های پیشروست.

وی اضافه کرد: در ارزیابی وزارت اقتصاد داشته لرستان یکی از استان‌های برتر کشور در این راستاست.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان گفت: در مواردی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم به عنوان مثال مولدسازی اموال مازاد آموزش و پرورش باید صرفا در همان راستا هزینه شود.

کرمزاده ادامه داد: در یک سری از موارد که استفاده عام دارد که هرچه جلوتر برویم و تبدیل به اعتبار شوند آن را به پروژه‌های نیمه تمام تزریق خواهیم کرد تا روند پیشرفت آنها شتاب بگیرد.

وی بیان کرد: پروژه‌های که شروع شده و یا از سال‌های گذشته مانده تحت عنوان پروژه‌های نیمه تمام استان محسوب می‌شوند که می‌توان راه آهن لرستان را یک پروژه نیمه تمام در نظر گرفت و آسفالت یک روستا را نیز یک پروژه نیمه تمام فرض کرد منتها کاری که اهمیت دارد این است که این پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان اظهار کرد: ضرورت دارد پروژه‌های کلان نیمه‌تمام در یک دسته بندی و پروژه‌های کوچک را نیز در دسته دیگر اولویت‌بندی کنیم.

کرمزاده تصریح کرد: در حال حاضر پروژه شاخصی که در دستور کار استان قرار گرفته راه‌آهن است که به صورت جدی در دست اقدام است و میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهیم بود.

وی افزود: سد معشوره نیز دیگر پروژه بوده که صدور مجوز‌های آن در دست پیگری و حل شده است و روند اجرایی آن در روز‌های آینده تسریع خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی