Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@21:38:02 GMT

نقش شهید وصالی در سریال روزهای ابدی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۴۰۱

نقش شهید وصالی در سریال روزهای ابدی

ایران اکونومیست- سریال روزهای ابدی با محوریت زندگی شهید اصغر وصالی در مرحله ساخت است که بازیگر «بیست و یک روز بعد» آن را بازی می کند.

 «محمدرضا حسن‌زاده» از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال «روز‌های ابدی» عهده‌دار است. حسن‌زاده درباره نحوه حضورش در سریال گفت: توسط یکی از دوستانم به برنامه‌ریز پروژه معرفی شدم و به‌خاطر شباهتم به شهید اصغر وصالی بعد از تست‌های اولیه انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: نزدیک شدن به چنین نقش‌هایی که معمولا اطلاعات جامع و کاملی از آن‌ها در دسترس نیست، کار دشواری است، اما بعد از جلساتی که با آقای شمقدری داشتیم و بررسی اندک تصاویری که از شهید در فضای مجازی موجود است به جمع بندی رسیدیم و اتفاقات پشت سر هم شکل گرفت.
وی درباره خصوصیات بارز شهید وصالی گفت: یکی از بارزترین صفاتی که ایشان داشتند شجاعت، جسارت و قدرت مدیریت در بحران بوده است. تقریبا در هر منبعی به شجاعت شهید توجه ویژه‌ای شده بود و به نظرم لقب «اصغر پررو» که توسط همرزمان و هم‌دوره‌ای‌های ایشان به او نسبت داده شده بود گویای میزان شجاعت شهید است.
حسن‌زاده درباره ایفای نقش این شهید توسط بابک حمیدیان در فیلم سینمایی «چ» و تاثیر بازی او بر ایفای نقشش در سریال گفت: از سختی‌های پذیرش نقشی که قبلا توسط بازیگر دیگری اجرا شده می‌توانم به این نکته اشاره کنم که مخاطب بعد از دیدن چنین اتفاقی تا حدودی نسبت به شخصیت شناخت پیدا می‌کند و بعد از دیدن همان نقش از یک بازیگر جدید ناخودآگاه به مقایسه این دو بازیگر و چگونگی اجرای این نقش توسط هر دوی آن‌ها می‌پردازد و این موضوع کار را برای من که دومین نفر بودم سخت می‌کرد؛ اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم با اجرای درست، نظر کارگردان را جلب کنم. امیدوارم بیننده کار را دنبال کند و بپسندد.
بازیگر «روز‌های ابدی» درباره لزوم ساخت آثار تاریخ انقلاب در شرایط امروز گفت: به نظرم نیاز ضروری امروز ما پرداختن به همین وقایع است چرا که در شرایط فعلی، جامعه نیاز به همبستگی، هم‌فکری و شناخت مسیر درست دارد. فکر می‌کنم با نگاه به گذشته و آموختن از وقایعی که تاثیر زیادی بر زندگی ما داشتند می‌توان از موانعی که امروز در مسیر ماست، به سادگی گذر کرد.    باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت

بایرن مونیخ با پیروزی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

 تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب در چارچوب بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

شاگردان توماس توخل و شاگردان میکل آرتتا در حالی امشب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با هم روبرو شدند که در بازی رفت به تساوی ۲- ۲ رسیده بودند تا تکلیف تیم صعود کننده به مونیخ کشیده شود.

نیمه اول با وجود تلاش‌هایی که دو تیم انجام دادند با توجه به حساسیت حاکم بر مسابقه، نتیجه‌ای نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، آن هم در نیمه‌ای که هم بایرن و هم آرسنال موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما مانوئل نویر و داوید رایا دروازه‌بانان دو تیم با واکنش‌های دیدنی مانع به ثمر رسیدن گل شدند.

در نیمه دوم اما این بایرن مونیخ بود که شروع بهتری داشت و با در دست داشتن میانه زمین، به دنبال گل برتری و صعود به مرحله بعد در خانه بود. در همان دقیقه اول این مسابقه، ارسال کیمیچ با ضربه سر گورتسکا به تیرک دروازه آرسنال برخورد کرد تا مونیخی‌ها شروع طوفانی در نیمه دوم داشته باشند.

سرانجام در دقیقه ۶۲ قفل دروازه‌ها باز شد و جاشو کیمیچ روی سانتر رافائل گریرو با یک ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد و بایرن یک بر صفر جلو افتاد.

در ادامه آرسنال برای جبران گل خورده و زنده کردن امیدهایش برای صعود به نیمه‌نهایی، روز دروازه بایرن حملات پرفشاری را انجام داد اما این حملات نتیجه‌ای نداشت.

در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی ۲-۲ دو تیم در بازی رفت، در مجموع با پیروزی ۳ بر ۲ راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد تا مونیخی‌ها به دنبال این باشند که ناکامی در کسب قهرمانی در بوندسلیگا را در یو سی ال جبران کنند.

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید