Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد،از تدوین پیش‌نویس استاندارد یورو ۵ برای بنزین خبر داد و گفت: پیش‌نویس استاندارد برای یورو ۵ تدوین شده است و در صورت حل اختلافات بین وزارت خانه صمت و وزارت نفت، شاهد ارتقاء استاندارد در این حوزه خواهیم بود. خبرگزاری میزان - وحید مرندی مقدم، در نشست خبری و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد اخبار منتشر شده درخصوص کیفیت پایین کالا‌ها در فضای مجازی کذب است گفت: سازمان بسیاری از این موارد را پیگیری کرده است، اما نتوانسته تخلفات را کشف کند و مشخص است این پیام‌ها در راستای تخریب تولیدات داخل و ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد نقش و وظیفه‌ای در بحث اسقاط موتورسیکلت ندارد، تصریح کرد: این وظیفه بر عهده وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی است و مورد آلاینده‌های خودرو وموتورسیکلت، وظیفه بر عهده سازمان محیط زیست است و بقیه مجوز‌ها را سازمان ملی استاندارد صادر می‌کند؛ در مورد گازوئیل هم به وزارت نفت تا اول شهریور ۹۹ فرجه داده شدتا بنزین و گازوئیل را مطابق با استاندارد‌های قانونی عرضه کند.

وی ادامه داد: در این زمینه، بخش واردات سوخت به عهده سازمان ملی استاندارد و بخش تولید داخل به سازمان محیط زیست واگذار شد و بعد از راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ما نه تنها واردات بنزین نداریم که صاردات بنزین را هم داریم، بنابراین سازمان در خصوص بنزین هیچ وظیفه‌ای ندارد. بیشتر بخوانید: فعالیت ۲۶ تلکابین غیر استاندارد در کشور مرندی مقدم در بخش دیگر صحبت‌های خود از تدوین پیش‌نویس استاندارد یورو ۵ برای بنزین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کشور در بحث تولید بنزین توانسته است به استاندارد‌های یورو ۴ دست پیدا کند، پیش‌نویس استاندارد برای یورو ۵ نیز تدوین شده است و در صورت حل اختلافات بین وزارت خانه صمت و وزارت نفت، شاهد ارتقاء استاندارد در این حوزه خواهیم بود.   در حال تکمیل است...

 

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی صنعت واردات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت واردات سازمان ملی استاندارد پیش نویس استاندارد یورو ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی است بر ضرورت کاهش مصرف آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش وبدا، حسین فرشیدی در آیین آغاز به کار سلامت شهر در بوستان لاله تهران، گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان این که فقط با یک اندیشه، ذهن و فکر مثبت می‌توانیم حال خوب بسازیم، افزود: داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادات اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است، گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه ارائه کنیم.

حمید صاحل افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تدارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول