Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ مورد جدید از ابتلای افراد به کرونا در جنوب غرب خوزستان به ثبت رسید.

به گزارش برنا؛ شکراله سلمان زاده در آبادان گفت: از تعداد کل موارد ثبت شده جدید، ۸ نفر آبادانی، ۲ نفر خرمشهری و ۱۵ نفر نیز شادگانی هستند.

وی افزود: از ۲۵ مورد مثبت جدید، ۲۴ نفر به صورت سرپایی (آبادان ۷ نفر، خرمشهر ۲ نفر و ۱۵ نفر شادگان) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۴ نفر بستری و ۷ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

سلمان زاده با بیان اینکه خوشبختانه مورد فوتی جدید نداشتیم، یادآور شد: در حال حاضر ۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در خوزستان کرونا در استانها کرونا در آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر و استقبال پرشور مخاطبان در سینما اکسین اهواز برگزار شد و به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پایان اکران فیلم تابلوی لشکر خوبان، تصویری از ۷۶ شهید مدافع حرم خوزستان در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس به رسم یادبود به علی طاهرفر کارگردان و تورج الوند، بازیگر توسط سرکار خانم مشهدی‌زاده خواهر شهید ابراهیم مشهدی‌زاده و خانم لیلی‌زاده از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ اهداء شد که تشویق حاضران را به همراه داشت.

در این مراسم، علی طاهر فر کارگردان فیلم با بیان این که من یکبار سال ۶۴ و در زمان جنگ همراه با گروه سرود به خوزستان آمدم، گفت: خوزستان برای ایرانی‌ها نماد غیرت و مقاومت است و امشب دوست دارم شادی اکران این فیلم را با بچه‌های هوافضای سپاه شریک شویم و از شما می‌خواهم آن‌ها را تشویق کنید.

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر با استقبال پرشور مخاطبان اهوازی شب گذشته در سینما اکسین این شهر به سانس فوق العاده رسید.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • رشد نم هوا در اروند
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد