Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد هاشم‌زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره عملکرد تیم گیتی‌پسند در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و پیروزی این تیم در نخستین دیدار نیم فصل دوم مقابل شهید منصوری قرچک اظهار داشت: در پایان نیم فصل اول در رده دوم جدول بودیم اما از نتایج کسب شده راضی نیستیم. توقع از گیتی پسند بالا است و امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در دیدار با شهید منصوری قرچک، عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم تا نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف گیتی پسند صعود به پلی‌آف به عنوان تیم اول گروه است؟ گفت: همه تلاش ما این است که به عنوان صدرنشین صعود کنیم؛ اما باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در بازی با مقاومت البرز بیش از ۲۰ موقعیت گل داشتیم که آنها را از دست دادیم. شما اگر بهترین تیم جهان هم باشید و موقعیت‌ها را از دست بدهید شکست می‌خورید. باید این شرایط را عوض کنیم.

مربی تیم فوتبال فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا برگزاری لیگ برتر فوتسال به شیوه فعلی و در ۲ گروه خوب است یا خیر؟ گفت: همه دوست داشتیم که لیگ به همان صورت عادی و به شکل رفت و برگشت بین همه تیم‌ها برگزار می‌شد اما با توجه به شرایط کرونایی باید این طور برگزار شود و کاری هم نمی‌شود، کرد.

هاشم‌زاده در خصوص کیفیت لیگ نیز خاطرنشان کرد: در هفته‌های ابتدایی، بازی‌ها کیفیت چندانی نداشت اما رفته رفته شرایط بهتر شد. با توجه به اینکه بین لیگ پارسال و لیگ امسال فاصله زیادی به وجود آمد این موضوع طبیعی بود. از شهریور تمرینات را برای حضور در لیگ آغاز کردیم و بعد از ۴ ماه تمرین کردن لیگ آغاز شد و این واقعا خوب نبود.

وی در مورد دو قطبی بودن لیگ نیز گفت: این موضوع را اصلا قبول ندارم و در همین گروه ما چند تیم بسیار خوب و با کیفیت هستند که کارمان را سخت می‌کند. به نظر من دیگر لیگ برتر فوتسال از آن حالت چندقطبی درآمده و همه تیم‌ها مدعی هستند تا به پلی‌آف و حتی قهرمانی برسند. دیگر هیچ بازی آسانی در لیگ ما وجود ندارد.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال در قالب دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.  این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در نهایت سه تیم برتر هر گروه صعود کرده و با یکدیگر برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

در دیگر گروه این رقابت‌ها تیم‌های سن ایچ ساوه، مس سونگون، راگا تهران، ایمان شیراز، کوثر اصفهان، فرش‌آرا و ملی حفاری اهواز با یکدیگر همگروه هستند. در این گروه تیم فوتسال سن ایچ با ۱۶ امتیاز  و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون صدرنشین است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال محمد هاشم زاده گیتی پسند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال محمد هاشم زاده گیتی پسند لیگ برتر فوتسال محمد هاشم زاده گیتی پسند اخبار کنکور لیگ برتر فوتسال گیتی پسند نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به پایان برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی آن تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهی مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: درباره پخش زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیتی داده نشده است، البته در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهن دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

کیفیت لیگ افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و بااستعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما بازیکن جوان‌تر باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم