Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:26:40 GMT

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۶۱۶

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی

مدیر کل اوقاف استان تهران اظهار کرد : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است.

به گزارش ایسنا مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف استان تهران در گزارشی به ارائه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران از ابتدای سال تا کنون پرداخت و اظهار کرد : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است ما این برنامه‌ها را در هشت طرح اجرا کردیم که از جمله این طرح‌ها مصادف با ایام آغازین سال ۱۳۹۹ بود که طرح آستان مهربانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح ۱۸ هزار و ۵۸ سبد مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد پس از آن طرح تبرکات مهدوی را داشتیم که در حدود6397  بسته حمایتی در قالب سبدهای ارزاق و اقلام بهداشتی توزیع شد.


وی خاطر نشان کرد: طرح بعدی طرح ضیافت همدلی بود که این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا شد و ۱۹ هزار و ۶۴۳ سبد حمایتی توزیع شد طرح تبرکات علوی یکی دیگر از طرح های ما از ابتدای سال تاکنون بوده است در این طرح 3252  سبد حمایتی توزیع شده است هر ساله طرح شمیم حسینی در دهه اول محرم برگزار می شد اما امسال این طرح در قالب بسته‌های حمایتی توزیع شد که در حدود ۴۶ هزار و ۹۲۳ سبد حمایتی در دهه اول محرم توزیع شد همزمان با اربعین حسینی نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ سبد حمایتی شامل سبد ارزاق و اقلام بهداشتی نیز با کمک خیرین، متولیان موقوفات و هیات امنای امامزادگان توزیع شد.


مدیر کل اوقاف استان تهران یادآور شد طرح احسان ماندگار یکی دیگر از طرح های ما از ابتدای سال تاکنون بوده است که این طرح همزمان با اول مهرماه آغاز شد و در حدود 4920 سبد ارزاق حمایتی و 3030 سبد بهداشتی توزیع شد. طرح شهید سلیمانی یکی دیگر از طرح های ما در این ایام بود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد در این طرح ۴۷ هزار و ۲۵۰ سبد حمایتی توزیع شد.


عبداللهی ادامه داد: بقاع متبرکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هرگز تعطیل نشده است بلکه نوع خدمات دهی آن تغییر کرده است ما در این ایام بحث تهیه و توزیع ماسک و «گان» را در دستور کار قرار داده ایم خیلی از مردم نمی‌دانند که مجموعه انستیتو پاستور ایران یکی از موقوفات است بالای ۵۰ درصد از مراکز درمانی در کشور وقف است اما متاسفانه خیلی‌ها با این موضوع آشنایی ندارند ما در این ایام حتی وقف هسته ای نیز داشته ایم و در صدد هستیم که وقف‌های مورد نیاز جامعه را در دستور کار قرار بدهیم.


از ابتدای سال تاکنون ۸ طرح در قالب طرح رزمایش همدلی از سوی سازمان اوقاف اجرا شده است
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان این موضوع که هزاران طرح سبد حمایتی و تهیه اقلام بهداشتی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال تاکنون و همزمان با شیوع ویروس کرونا اجرا شده است گفت: این طرح‌ها در هشت عنوان از جمله طرح آستان مهربانی، طرح احسان ماندگار، طرح شهید سلیمانی، طرح تبرکات علوی، طرح تبرکات مهدوی و طرح ضیافت همدلی همراه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه ابتدای سال تاکنون شیوع ویروس کرونا حمایتی توزیع شد مدیر کل اوقاف استان تهران طرح تبرکات سبد حمایتی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمود مظلومی  گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی در شهرستان سلماس ۸۰ درصد می باشد؛ این مقدار توزیعی  شامل سه هزار و ۱۷۹ تن کود ازته، ۹۵۹ تن کود فسفاته، دویست و ۲۸۲ تن کود پتاسه است.

وی درادامه افزود:  هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

مظلومی  گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • توزیع بیش از هشت هزار کود یارانه‌ای در شهرستان پیرانشهر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • دسترسی آسان دانش‌بنیان‌ها به تسهیلات حمایتی با ایجاد پلتفرم جامع خدمات
  • تسهیل دسترسی دانش‌بنیان‌ها به تسهیلات حمایتی با ایجاد پلتفرم جامع خدمات
  • ایجاد سکوی جامع خدمات حمایتی برای دانش‌بنیان‌ها