Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید نیکویی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران کلانتری 11 و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، عاملان درگیری که به علت بیماری پدرشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند با داماد خانواده اختلاف داشته و بعد از درگیری و ضرب جرح وی با سلاح سرد از بیمارستان متواری شدند.

ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز و پس تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، متهمان سابقه‌دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان 32 و 35 ساله دو قبضه سلاح سرد کشف شد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری شرارت سلاح اخبار حوادث شرارت حوادث گیلان اخبار گیلان ارذل و اوباش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم قتل کرونا تجاوز آزار شیطانی قیمت خودکشی تجاوز جنسی مجلس سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اسفندماه سال گذشته در پی وقوع قتل ۳ مرد حدوداً بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۳ مرد جوان که آثار صدمات جسمانی و ضرب و جرح ناشی از درگیری داشتند به بیمارستان منتقل شدند که علی رغم انجام اقدامات درمانی توسط پزشکان جان خود را از دست دادند که کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی از مقتولان آثار جراحات عمیق و ضربه با جسم سخت به سر، کتف و پهلو مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به مراجعه کارآگاهان به محل حادثه اشاره کرد و اظهار کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حاکی از آن بود، ۲ تن از مقتولان در کنار خیابان در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران مشغول دست‌فروشی بودند که ناگهان یک خودروی نیسان با ۳ سرنشین با استفاده از چوب و قمه به سمت آن ۲ مرد حمله ور شده‌اند و بر اثر این درگیری ۲ جوان دست‌فروش به به همراه یکی از سرنشینان خودور به قتل می‌رسند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع بدون اتلاف وقت سریعاً با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سرنشینان خودرو را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله پس از وقوع قتل از تهران خارج و غرب کشور مراجعه کرده بود، ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه جدید متهم در غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به شهر تهران انتقال یافت.

این مقام ارشد پلیسی گفت: عامل اصلی درگیری ضمن اعتراف به وقوع قتل با همکاری همدستانش علت قتل را درگیری و نزاع سابق در خصوص یکسری مبالغ که از سود فروش اجناس به دستشان می‌رسید، اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، طی تکمیل پرونده به زندان منتقل شدند.

کد خبر 6063552

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۲ میلیارد ریالی در لنگرود
  • رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود