Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@08:29:50 GMT

واکنش عجیب ستار همدانی به باخت استقلال

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۸۴۶

واکنش عجیب ستار همدانی به باخت استقلال

ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال با حمایت از محمود فکری معتقد است این تیم روند مناسبی دارد و نباید مور انتقادات زیاد قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستار همدانی مدافع اسبق استقلال می‌گوید آبی پوشان در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان محکوم به پیروزی هستند تا با کسب این سه امتیاز همچنان در رده‌های بالایی جدول جای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چکیده ای از مصاحبه ستار همدانی را بخوانید:

*فکر می‌کنم یکی از بازی هایی بود که استقلال نباید می باخت و می توانست با برنامه‌تر باشد. سایپا هم واقعا تیم خوبی شده است و از نظر گل خورده شرایط خوبی دارد و امسال برنامه بهتری در لیگ دارد. سایپا هوادار ندارد و شاید مقایسه درستی نباشد اما بحث من اصول یک باشگاه و رفتار با قهرمان گذشته تیم است. نباید بعد از یک باخت انتقاد کنیم. استقلال صدر جدول است پس چرا باید از فکری انتقاد شود.

ستار همدانی گفت:

*اتفاقی که نباید می افتاد، رخ داد و این اتفاق با بازی بد استقلال توام شد ولی خب این موضوع چیزی از قدرت استقلال کم نمی کند. متاسفانه کمی بدبینی نسبت به محمود فکری و کادرش محسوس است و این اصلا انرژی خوبی برای تیم بزرگی مثل استقلال نیست. به نظرم باید سعه صدر را کمی تغییر دهند. فکر می کنم انتقادات از تیمی که در صدر جدول حضور دارد بی مورد است. مگر این اولین یا آخرین باخت استقلال است؟ این تیم باز هم باخت می‌دهد.

ستار همدانی گفت:

*هیچ تیمی در هیچ بازی برای استقلال یا تیم‌های بالای جدول ساده نیست و تیم‌های پایین جدول می‌توانند برای تیم‌های بالایی خود مشکل ساز شوند. همه می‌گفتند که استقلال سه امتیاز را کسب می‌کند و سه امتیاز این بازی را برای استقلال کنار گذاشته بودند اما دیدید که چه اتفاقی افتاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ستار همدانی محمود فکری استقلال ستار همدانی لیگ برتر محمود فکری ستار همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم لیگ طی سه روز برگزار شد. هفته‌ای که رقابت در صدر جدول به شدت داغ و جنگ برای بقا در پایین جدول هم حیاتی شده بود. هفته‌ای که تنها دیدار بین دو تیم در میانه جدول که خیلی نیازی به سه امتیاز بازی نداشتند نیز به شدت حیثیتی بود و برای اولین بار در این هفته هیچ بازی معمولی نداشتیم.

بازی‌های این هفته پنجشنبه ۳۰ فروردین با سه دیدار آغاز شد. ابتدا پیکان و هوادار دربی کوچک پایتخت را برگزار و به تساوی ۲-۲ رسیدند. ابتدا هوادار پیش افتاد و سپس پیکان به لطف جوان جوانانش بازی را مساوی کرد.

در سیرجان تقابل گل گهر و استقلال خوزستان هم ۲-۲ مساوی شد. تیم میزبان دقیقه ۹۰ گل دوم را زد و تیم میهمان به لطف درخشش خارجی‌هایش در وقت‌های تلف شده بازی به دو گل رسید و با یک امتیاز برگشت.

در آبادان بازی سوم را پرسپولیس با سه گل از صنعت نفت برد تا برای اولین بار در این فصل برای ۲۴ ساعت به صدر جدول برود. مسابقه‌ای که حاشیه هم داشت و دانیال اسماعیلی فر هم گل زد و هم داستان ساخت!

روز جمعه ۳۱ فروردین نیز سه مسابقه این هفته برگزار شد. نساجی در قائمشهر با یک گل تراکتور بحران زده را برد. دیداری که همه چیز تحت الشعاع حوادث بعد از بازگشت تراکتور به تبریز قرار گرفت.

استقلال برای بازپس گیری صدر جدول باید در خانه شمس آذر را می‌برد. آبی‌ها سه گل زدند، اما در دو دقیقه طوفانی اواخر بازی، دو گل خوردند تا با استرس و فشار روانی زیاد به انتهای مسابقه برسند.

در بازی آخر این روز هم تیره روزی‌های فولاد ادامه داشت و مقابل مس شکست ناپذیر در خانه با یک گل باخت. محرم نویدکیا نهمین بازی بدون شکست را هم سپری کرد.

در دو بازی روز یکشنبه دوم اردیبهشت دو تیم اصفهانی به میدان رفتند. ابتدا ذوب آهن با دو گل در فولادشهر آلومینیوم را شکست داد تا به نوار ناکامی‌ها در خانه خاتمه دهد؛ و سپس در بازی آخر در انزلی ملوان نیمه اول را برد و سپاهان مسابقه را با نتیجه ۲-۱ تا با ۴۵ امتیاز جایگاه سوم در جدول را به نام خود کند.

تیم هفته: سپاهان

این هفته پرسپولیس در آبادان پیروز شد، اما کیست که نداند صنعت نفت در چه بحرانی گرفتار است. استقلال هم به زحمت تیم خوب شمس آذر را برد تا در صدر جدول بماند. استقلال خوزستان و پیکان هم کامبک زدند، اما کار بزرگ را سپاهان انجام داد که در انزلی تنها تقابل دو تیم حاضر در جمع شش تیم برتر لیگ در این هفته را برد. هیچ کدام از تیم‌های دیگر بالای جدول جدال رودررو در این هفته نداشتند.

بردن ملوان در انزلی کاری بود که این فصل از عهده هیچ کدام از تیم‌های بالای جدول بر نیامد و سپاهان با این برد سر و سامانی به شرایط خود داد.

مربی هفته: محمد ربیعی (ذوب آهن)

این هفته مربیان تاثیرگذار کم نداشتیم. محرم نویدکیا در اهواز نهمین بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت. رضا عنایتی در خانه با تعویض‌ها و میدان دادن به جوانان بازی باخته را مقابل هوادار مساوی کرد. اتفاقی که سیروس پورموسوی هم در سیرجان رقم زد. نساجی با یک گل تراکتور را در خانه برد و استقلال هم صدر جدول را پس گرفت، اما کار بزرگ را محمد ربیعی انجام داد.

ذوب آهن دور برگشت در خانه همیشه باخته بود در هفته‌های اخیر توانست بحران را پشت سر بگذارد. در بازی این هفته محمد ربیعی ۴ بازیکن را در نیمه دوم به زمین فرستاد و در حالی که بازی تا دقیقه ۹۰ بدون گل مساوی بود، دو تا از این چهار بازیکن پاس گل دادند و دو نفر دیگر گل زدند تا ذوب آهن پیروز شود!

ستاره هفته: مهرداد محمدی (استقلال)

این هفته ابوالفضل جلالی دو پاس گل داد تا به یک قدمی ریکاردو آلوز در صدر جدول گلسازان برسد، اما دو بازیکن بودند که برای تیمشان این هفته دو گل زدند و یک پنالتی گرفتند.

شهریار مغانلو در انزلی و در حالی که سپاهان نیمه اول را باخته بود، یک پنالتی گرفت که خودش آن را گل کرد و بعد هم پاس کاوه رضایی را به تور دروازه میزبان رساند.

همین کار را روز جمعه مهرداد محمدی در ورزشگاه آزادی کرده بود. مقابل تیم خوب شمس آذر محمدی یک پنالتی گرفت که خودش آن را گل کرد، اما پیش از آن پاس ابوالفضل جلالی را به تور رسانده بود با دبل مهرداد محمدی استقلال صدر جدول را پس گرفت.

تیم منتخب هفته: ۲-۴-۴

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

دفاع راست: محسن سفید چغایی (هوادار)

دفاع چپ: ابوالفضل جلالی (استقلال)

مدافع میانی: محمد حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

مدافع میانی: محمد حسین مرادمند (استقلال)

هافبک میانی: میلاد باقری (نساجی)

هافبک میانی: محمود مطلق‌زاده (استقلال خوزستان)

هافبک راست: سعید واسعی (مس)

هافبک چپ: محمد حسین فلاح (پیکان)

مهاجم نوک: شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم نوک: مهرداد محمدی (استقلال)

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد