Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت از ستاد خبری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بازدید کرد و در جریان فرآیند اطلاع‌رسانی برنامه‌های خبری این رویداد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، ششم بهمن‌ماه) و در روز پایانی بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور در محل ستاد خبری وزارت نفت با خبرنگاران و دبیران تحریریه‌های پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، هفته‌نامه مشعل و ماهنامه انگلیسی زبان ایران‌پترولیوم دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه (چهارم بهمن‌ماه) به مدت چهار روز با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» آغاز به‌کار کرد و تولیدکنندگان و شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان تازه‌ترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

منبع: شانا

کلیدواژه: بیژن زنگنه وزیر نفت بیست وپنجمین نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تا چهاردهم فروردین‌ ۱۴۰۳ در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپاست. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه مندان است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059766 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاهش ساعت نمایشگاه قرآن کریم در شب‌های قدر
  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • فعالیت بیست‌وچهارساعته کمیته پشتیبانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان