Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@04:36:47 GMT

حال علی انصاریان وخیم شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۸۹۰

حال علی انصاریان وخیم شد

فوق تخصص مراقبت های ویژه گفت: حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاشند تا وضعیت وی را به حالت قبلی باز گردانند.

به گزارش ایرنا، یکی از اعضای تیم پزشکی درمان، مهرداد میناوند و علی انصاریان، گفت: سطح هوشیاری میناوند قدری افت کرده بود که خوشبختانه به شرایط قبل خود بازگشت.

سید محمد رضا هاشمیان در خصوص تشریح حال میناوند افزود: ریه ها تنها عضو درگیر بیماری کرونا هستند و مشکلی در دیگر اعضای بدن وی وجود ندارد سطح هوشیاری و اکسیژن خون به طور دائم در حال کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: دستور العمل های ثابتی برای این گونه بیماران وجود دارد که در مورد علی انصاریان و مهرداد میناوند هم اجرا می شود و باید منتظر بود که در ۱۰ روز آینده اثرات آن مشخص شود.

فوق تخصص مراقبت های ویژه افزود: حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاشند تا وضعیت وی را به حالت قبلی باز گردانند.

هاشمیان گفت: ریه های هر دو پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگیر هستند و میزان اکسیژن خون و سطح هوشیاری این دو در نوسان است که توسط پزشکان کنترل و کارهای لازم انجام می شود.

انصاریان و میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شدند. وزیر ورزش و جوانان هم به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: پزشک معالج میناوند و انصاریان: هیچ کمبودی در دارو نداریم آخرین وضعیت میناوند و انصاریان از زبان بهنام ابوالقاسم پور (فیلم) آخرین وضعیت میناوند از زبان پزشک معالجش (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/003DZv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر علیرضا خسروپناه گفت: بر حسب نیاز‌های درمانی شهرستان دزفول، پنج پزشک فوق تخصص در رشته‌های ریه کودکان، جراحی پلاستیک و ترمیمی، قلب کودکان، روماتولوژی بزرگسالان و گوارش کودکان، کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از رشته‌های یاد شده، سه رشته برای نخستین بار است که در شهرستان دزفول فعال شده، افزود: پیش از این در شهرستان دزفول، پزشکان فوق تخصص ریه، قلب و گوارش ویژه کودکان نداشته ایم و این رشته‌ها برای نخستین بار است که به شهرستان دزفول تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: پزشکان فوق تخصص جدید حاضر شده در دزفول را نعمتی برای شمال استان خوزستان دانست و یادآور شد: شهروندان دزفول و شمال استان خوزستان تا پیش از این برای مراجعه به پزشکان فوق تخصص، مجبور بودند به مرکز استان و یا شهر‌های بزرگی مثل تهران شیراز و اصفهان مراجعه کنند.

دکتر خسروپناه ضمن اشاره به تعرفه‌های دولتی ویزیت این پزشکان فوق تخصص و استقرار در کلینیک ویژه یازهرا (س) دزفول خاطرنشان کرد: بیماران برای اخذ نوبت می‌توانند طی روز‌های آینده بصورت اینترنتی به آدرس nobat.dums.ac.ir مراجعه و نوبت خود را ثبت نمایند.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • قیمت ویزیت‌ پزشکان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد