Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بیماران کرونایی جدید بستری در بیمارستان های گیلان 2 رقمی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : در شبانه روز گذشته 80 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی گیلان بستری شدند در حالیکه این رقم در 24 ساعت پیش از آن 108 نفر بود.

مسعود نوروزی افزود : در حال حاضر 453 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سراسر گیلان بستری هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : برای پیش گیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا شهروندان همچنان از برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه خودداری و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در گیلان کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران