Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:54:43 GMT

اتوبوس کرمان-تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۰۷۰

اتوبوس کرمان-تهران در آتش سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان "نائین" و نجات جان مسافران این اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرگرد"هادی کیان مهر" در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش گرفتن اتوبوس مسافربری به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان "نائین" اعلام شد که ماموران گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این اتوبوس از کرمان به مقصد تهران با 18 مسافر در حال حرکت بوده که متاسفانه به علت نقص فنی در موتور خودرو دچار آتش سوزی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین ادامه داد: ماموران گشت انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و همه مسافران را از اتوبوس خارج کردند که بحمدلله این حادثه با اقدام به موقع ماموران پلیس و به لطف خدای متعال تلفات جانی نداشت .

سرگرد کیان مهر با اشاره به اینکه آتش در ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد مهار شد اظهار داشت: ماموران شجاع و فداکار نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند و از جان ،مال وناموس مردم حراست می کنند و در این راه تا پای جان ایستاده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش گرفتن اسکانیا اتوبوس کرمان تهران شهرستان نائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر