Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم وند گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی 6 پروژه آب و فاضلاب در لرستان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم وند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: این پروژه ها شامل آبرسانی به روستاها و یک پروژه فاضلاب است که میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها ۲۶ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه های آبرسانی در چهار شهرستان اجرا می شود، افزود: پروژه ها در شهرهای خرم آباد، پلدختر، دلفان، دوره چگنی و پروژه فاضلاب مربوط به ساختمان ایستگاه پمپاژ در شهرستان دورود است.

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها در دهه فجر امسال آغاز می شود و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسند.

کرم وند عنوان کرد: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی، ۱۸ هزار نفر از جمعیت روستائیان از نعمت آب سالم برخوردار می شوند؛ همچنین تا پایان سال ۳۸ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار می گیرند که با بهره برداری از این پروژه ها تعداد روستاهای برخوردار از آب سالم به ۶۴ روستا با جمعیت ۲۳ هزار نفر می رسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه ها آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد