Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعی گفت: کارگروه آموزش و سوادرسانه‌ای و فضای مجازی کانون خبر و رسانه استان کرمان شکل گرفته است تا بار تربیت نسل جوان انقلابی و مجاهد در عرصه فضای مجازی برای انقلاب اسلامی را بر دوش کشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا (ع) استان کرمان در گفتگو با راه آرمان، از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با مشارکت بسیج رسانه استان ویژه خادمیاران رضوی و خانواده های آن خبر داد و گفت: اولین دوره آموزش مجازی ویژه خادمیاران کانون خبرورسانه به مدت 6 ساعت طی سه روز توسط اساتید دانشگاه و مربیان سواد رسانه ای بسیج رسانه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا (ع) استان کرمان ادامه داد: کارگروه آموزش و سوادرسانه ای و فضای مجازی کانون خبر و رسانه استان با آگاهی از ضرورت های فوق شکل گرفته است تا بار تربیت نسل جوان انقلابی و مجاهد در عرصه فضای مجازی برای انقلاب اسلامی و در راستای تحقق اهداف عالیه آستان قدس رضوی و خدمت به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام را جامه عمل بپوشاند.

حامد شجاعی، با تاکید بر ارتقا سواد رسانه ای خادمیاران رضوی گفت: آموزش های سواد رسانه ای تا پایان سال به صورت هفتگی و با تکیه بربستر فضای مجازی ادامه خواهد یافت و در سال آینده و پس از عادی شدن شرایط ناشی از بیماری کرونا به صورت حضوری و دوره ای برای مسئولین کانون های محله ای و رابطین شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که خادمیاران رضوی و خانواده های آنها به حضرت رضا علیه السلام وابسته و منتسب هستند ، لذا شایسته است که در استفاده از ظرفیت فضای مجازی نیز در تبیین و ترویج فرهنگ و سیره رضوی کوشا باشند.

شجاعی درادامه به تولیدات چندرسانه ای کانون خبر و رسانه استان درسالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و عنوان کرد: به همت کارگروه فیلم و مستند کانون خبرورسانه 120دقیقه فیلم و مستند در قالب کلیپ، پادکست، نماهنگ، موشن گرافی تولید و در بستر فضای مجازی توسط معاونت ارتباطات ورسانه آستان قدس رضوی و صدا و سیما منتشر شد.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا (ع) استان کرمان به طرح «به وقت سلام » و پنج شنبه های امام حسینی خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: به منظور استفاده و بهره گیری عموم جامعه از فیوضات شب های جمعه که منتسب به حضرت اباعبدالله (ع) میباشد طرح پنج شنبه های امام حسینی با تولیدات چندرسانه ای و بازنشر در فضای مجازی به صورت هفتگی توسط خادمیاران رضوی انجام میشود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خادمیاران رضوی سواد رسانه ای رسانه استان استان کرمان فضای مجازی کانون خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، عباس محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف 2 ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارایه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ وبر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است. بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 847049 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی