Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال هفت طرح بزرگ کارآفرینی با حمایت این صندوق با مجموع اعتبار 85 میلیارد ریال در شهرستان های این استان به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ ادریس دینارزهی با اعلام این خبر افزود: این طرح ها شامل معدن بزرگ فراوری مس، مجموعه بسته بندی میوه و سبزیجات، کارخانه تولید باتری خودرو، مزرعه بزرگ پرورش تمساح پوزه کوتاه، مجموعه مرغداری، کارخانه تولید مخازن پلی اتیلن و کارخانه تولید آب آشامیدنی ا‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این هفت طرح ، بیش از 45 نفر به صورت مستقیم از شغل پایدار بهره مند می شوند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ادامه داد: برای افتتاح این طرح ها 85 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهاردرصد به کارآفرینان پرداخت شده است که در شهرستان های میرجاوه، زاهدان، چابهار، هامون و کنارک افتتاح می شود.
دینارزهی با تاکید بر اینکه اولویت طرح های این صندوق، اشتغالزایی در مناطق روستایی‌ست، بیان کرد: از این تعداد، 5 طرح در روستاهای استان به بهره برداری می رسد که زمینه اشتغال افراد بومی و مهاجرت معکوس به روستاها را به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل