Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در تحلیل تصادفات دی ماه 99، پلیس راه شمال استان رتبه اول کشوری کاهش جانباختگان تصادفات جاده ای را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ"علی رضایی" امروز ششم بهمن ماه اظهار کرد: پلیس راه کشور به صورت لحظه ای وضعیت تردد ها و سوانح رانندگی کشور را مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحلیل آمار حوادث رانندگی کشور طی دی ماه امسال، پلیس راه شمال استان  موفق شد، بیشترین کاهش در آمار جانباختگان سوانح رانندگی را از آن خود کند.

رضایی تصریح کرد: تعداد جانباختگان تصادفات جاده ای شمال استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان، رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط رانندگان خودروهای شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی در جاده ها و همچنین همکاری دستگاه های همکار در امر حمل و نقل و تلاش کارکنان پلیس راه را دلیل کسب رتبه نخست کشوری کاهش جانباختگان سوانح رانندگی برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه کرمان پلیس راه شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد